Platforma Whitepress w ramach cyklu edukacyjnego Nowa Koncepcja SEO, przygotowała darmowe wzory umów na realizację audytów SEO i UX. Umowy są skonstruowane tak, aby obejmowały zarówno przeprowadzenie audytu jak i wdrożenie jego wytycznych w życie.

Audyty SEO i UX to pierwsze usługi jakie zwykle wykonuje agencja interaktywna dla nowego klienta. Audyt jednak ma sens dopiero w momencie jego wdrożenia w życie, a to powinno być nadzorowane przez jego autorów. Aby cały projekt przebiegł pomyślnie niezbędna jest dobrze skonstruowana umowa, która zabezpiecza interesy i jasno określa obowiązki obu stron.

Platforma Whitepress przygotowała, razem z radcą prawnym Piotrem Stolarczykiem, wzory umów, które można za darmo pobrać, wykorzystywać i modyfikować.  Autorzy zamieścili także dokładne omówienie kluczowych punktów i zasad, które powinny być zachowane przy konstruowaniu takich umów. Omówienie znajduje się w artykule: Audyt SEO i audyt UX – omówienie umów na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem. Autorzy piszą o charakterze umowy, jej przedmiocie, sposobie realizacji, wynagrodzeniu i poufności. Dzięki omówieniu temu osoby bez prawniczego doświadczenia będą miały wiedzę na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu i omawianiu postanowień takiej umowy.

„Audyty SEO i UX są niezwykle istotne z punktu widzenia klienta. Stanowią pierwszy krok do lepszej widoczności strony w wyszukiwarce i jej atrakcyjności dla odbiorców. Jednak aby taki efekt osiągnąć niezbędny jest rzetelnie przeprowadzony audyt stanu wyjściowego. Mam nadzieję, że opracowane przez nas umowy będą wartościowym wsparciem zarówno dla klientów jak i dla agencji interaktywnych” – dodaje Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress.

Umowa na opracowanie audytu SEO & UX – pobierz plik DOC

Umowa na nadzór nad wdrożeniem audytu SEO & UX – pobierz plik DOC

Patronat nad cyklem edukacyjnym Nowa Koncepcja SEO obejmuje MarketingLink.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu