Jeśli coś nie wyświetla Ci się poprawnie, otwórz newsletter w przeglądarce.
 
   
 
 
Persona marketingowa – wsparcie w promowaniu biznesu
 
 
Jak skonstruować personę marketingową? Co warto uwzględnić? Oto kilka wskazówek, które będą w tym pomocne. ...
 
 
 
fot. Narzędzia marketing automation – rozwiązania wspierające Twoje działania
 
maj 27, 2022
 
Narzędzia marketing automation – rozwiązania wspierające Twoje działania
 
fot. Na czym polega marketing zróżnicowany?
 
maj 10, 2022
 
Na czym polega marketing zróżnicowany?
 
fot. Utrzymanie klienta – jak zadbać o tych, którzy już kupili?
 
kw. 8, 2022
 
Utrzymanie klienta – jak zadbać o tych, którzy już kupili?
 
 
 
 
fot. Jak przygotować plan marketingowy?
 
Jak przygotować plan marketingowy?
wrz 16, 2022
 
Dobry plan marketingowy to podstawa działań firmy. Jak przygotować go dobrze i na co szczególnie należy zwrócić uwagę? ...
 
 
 
fot. Marketing skoncentrowany – czym jest i kiedy się przydaje?
 
Marketing skoncentrowany – czym jest i kiedy się przydaje?
wrz 12, 2022
 
Na czym dokładnie polega marketing skoncentrowany? Jakie są jego zalety, a jakie wady? ...
 
 
 
fot. Strategia komunikacji marki – od czego zacząć?
 
Strategia komunikacji marki – od czego zacząć?
lip 25, 2022
 
Czym jest strategia komunikacji marki i co uwzględnić przy jej tworzeniu? Oto kilka cennych wskazówek. ...
 
 
 
fot. Reklama natywna – co to jest i jak ją wykorzystać?
 
Reklama natywna – co to jest i jak ją wykorzystać?
lip 7, 2022
 
Dlaczego warto inwestować w reklamy natywne i jakie mogą przyjąć formy? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. ...
 
 
 
fot. Content Marketing i jego znaczenie w SEO
 
Content Marketing i jego znaczenie w SEO
cze 28, 2022
 
Jeśli planujesz stworzyć strategię contentmarketingową, oto kilka narzędzi, które mogą Ci się przydać. ...
 
 
 
fot. Persona marketingowa – wsparcie w promowaniu biznesu
 
Persona marketingowa – wsparcie w promowaniu biznesu
cze 21, 2022
 
Jak skonstruować personę marketingową? Co warto uwzględnić? Oto kilka wskazówek, które będą w tym pomocne. ...
 
 
 
fot. Oczekiwania klientów zmieniają się. Jakie są nowe trendy w marketingu?
 
Oczekiwania klientów zmieniają się. Jakie są nowe trendy w marketingu?
cze 7, 2022
 
Trendy w marketingu zmieniają się bardzo szybko, ponieważ olbrzymi wpływ na nie mają oczekiwania konsumentów. Oto na co obecnie zwracają uwagę. ...
 
 
 
   
 
 
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej takich wiadomości kliknij tutaj


Twój adres i dane są bezpieczne w naszej bazie danych.
Nie przekazujemy ich żadnym innym podmiotom.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie, NIP 9451970277. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: office@mediaimpression.pl. Nie przekazujemy Twoich danych żadnym nieuprawnionym osobom trzecim. Siłą rzeczy Twoje dane osobowe są powierzane firmie hostingującej dla nas pocztę e-mail. W każdej chwili masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawienia przez kontakt mailowy na office@mediaimpression.pl. Wniesienie sprzeciwu jest jednoznaczne z wycofaniem zgody na otrzymywanie newslettera portalu marketinglink.pl, informacji handlowych i marketingowych. Pełna informacja o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych i Twoich prawach z tym związanych znajduje się pod adresem: https://marketinglink.pl/polityka-prywatnosci.

 
Mailing obsługuje freshmail