Grupa PWN oraz HG INTELLIGENCE S.A. zapraszają na konferencję Marketing and Technology Congress, która odbędzie się 16 kwietnia 2015 roku w Warszawie.

W trakcie konferencji zostaną poruszone tematy istotne z perspektywy nowoczesnego marketera, m.in.: ominichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying. Program zawiera 11 sesji tematycznych, podczas których prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a przygotowane panele dyskusyjne pozwolą na wymianę własnych spostrzeżeń.

Formuła spotkania zakłada – oprócz prelekcji czy prezentowania case studies – Talk Show: Data-Driven Marketing – marketing automation, programmatic buying, real-time analytics. Uczestnicy konferencji będą mieli szansę wzięcia udziału w wyjątkowej dyskusji z przedstawicielami wiodących firm reprezentujących zróżnicowane branże.

Konferencja skierowana jest do osób, które odpowiadają za wyniki sprzedaży i promocji, w szczególności do: brand managerów, marketing managerów, product managerów, specjalistów ds. marketingu, interactive managerów, dyrektorów i osób zarządzających pionami, działami i komórkami sprzedaży i marketingu oraz właścicieli firm i prezesów.

Więcej informacji dotyczących wydarzenia Marketing and Technology Congress dostępnych jest na stronie martech.io.

Patronem medialnym wydarzenia jest MarketingLink.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu