Mobile oraz sprzedaż wielokanałowa! Nowe kategorie w „e-Commerce Polska awards 2015”.

Logo SP

Trwa rejestracja sklepów internetowych do trzeciej edycji konkursu „e-Commerce Polska awards 2015”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W konkursie może wziąć udział każdy sklep online. W tym roku zakres kategorii konkursu został poszerzony o dwie nowe kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju polskiej branży handlu elektronicznego: kategorię  mobile i sprzedaż wielokanałowa. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 września 2015.

Jak co roku sklepy będą podzielone według wielkości – na małe oraz średnie i duże. Zgodnie z regulaminem każdy sklep będzie mógł zgłosić się maksymalnie do trzech kategorii.

Podział kategorii w e-Commerce Polska awards 2015:

Z zakresu brandingowego:

  • Innowacja roku
  • Pomysł promocyjny e-sklepu
  • Design roku
  • Mobilny Design Roku – nowość – nagroda przyznawana jest dla najbardziej estetycznej i wygodnej w obsłudze strony bądź aplikacji obsługiwanej na urządzeniach mobilnych
  • Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży – nowość – nagroda przyznawana jest za ujednoliconą strategię wizerunkową brandu w różnych kanałach sprzedażowych (sklepy stacjonarne i sklep internetowy)

Z zakresu sprzedażowego:

  • Strona roku
  • Przełamanie nieufności
  • m-Commerce – nowość – nagroda przyznawana jest za funkcjonalność strony lub aplikacji mobilnej
  • Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej – nowość – nagroda przyznawana jest za dopasowanie oferty sprzedażowej i obsługi klienta do sprzedaży i obsługi wielokanałowej.

Zgłoszone e-sklepy zostaną ocenione przez jury, składające się z ekspertów branży e-commerce. W ramach konkursu odbędzie się głosowanie w kategorii Najlepsza obsługa klienta, w której to klienci i użytkownicy za pomocą aplikacji online wybiorą sklep w którym lubią dokonywać zakupów internetowych i są zadowoleni z obsługi.

– „e-Commerce Polska awards” to inicjatywa, która mobilizuje sklepy do zwiększenia konkurencyjności. Wyróżniamy najlepiej działające podmioty z tej branży, które w swojej codziennej działalności kierują się dbałością o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. Obserwując zmiany, jakie dokonują się w branży e-commerce, zdecydowaliśmy się o rozszerzenie kategorii konkursowych o obszary, które odnoszą się do najnowszych trendów w e-handlu. Chcemy nagrodzić i wyróżnić również te e-sklepy, które stawiają na nowoczesne rozwiązania technologiczne i realizują strategię sprzedaży wielokanałowej. Poprzednia edycja konkursu zakończyła się pełnym sukcesem – w rywalizacji o tytuł najlepszych stanęło ponad 100 sklepów online, a na samej gali wręczenia nagród obecnych było blisko 300 gości. Jury, składające się z 20 ekspertów przyznało 10 nagród głównych i 18 wyróżnień. Konsumenci wskazali 2 laureatów oraz wyróżnili 4 podmioty. – mówi Patrycja Staniszewska, Członek Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej, organizator konkursu.

Konkurs jest prestiżowym wydarzeniem w branży, a dla wygranych i wyróżnionych sklepów to uwieńczenie ciężkiej pracy. Pozwala zbudować dużą wartość i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Jako laureat konkursu umocniliśmy swoją pozycję na rynku e-commerce. Dzięki prestiżowi konkursu wygrana pomogła nam zdobyć uwagę i uznanie konsumenta – umocnić więź, a tym samym wyprzedzić konkurencję. Z przyjemnością kolejny raz poddamy się ocenie najlepszych specjalistów z branży e-commerce. – mówi Małgorzata Chudobińska, właścicielka sklepu Gorseciarka.pl, laureat zeszłorocznej edycji konkursu „e-Commerce Polska awards” w kategorii Strona roku.

– „e-Commerce Polska awards” to bardzo cenna inicjatywa, która pozwala ocenić swoją pracę w sposób całkowicie obiektywny. Ale przede wszystkim popularyzuje i uwiarygadnia sklepy internetowe. Bycie nr 1 traktujemy, jako zobowiązanie wobec naszych Klientów. Największą korzyścią jest to, że staramy się jeszcze bardziej i pracujemy intensywnie, by Nasi Klienci zawsze się uśmiechali otwierając swoje paczki. ­– podkreśla Grzegorz Ostrowski, przedstawiciel sklepu Mniammniam.pl, laureat zeszłorocznej edycji konkursu „e-Commerce Polska awards” w kategorii Najlepsza obsługa klienta.

Listę sklepów nominowanych w poszczególnych kategoriach poznamy 21 października, a laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 18 listopada w Warszawie. Szczegóły dotyczące konkursu dostępne są pod adresem www.ecpawards.pl.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.