Podpowiadamy, jakie narzędzia warto wykorzystać, by dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów i w efekcie zwiększyć przychody z e-sklepu.

1. Facebook Offers

Sprzedawać można wszędzie – także na Facebooku. Portal Marka Zuckenberga oferuje narzędzie do tworzenia oferty promocyjnej sprzedawanych przez nas towarów czy usług. Warunkiem do jej stworzenia jest posiadanie 400 fanów na tym portalu oraz określenie targetu do którego ma być skierowana. Nie da się ukryć, że facebookowy fan page to doskonałe miejsce do takich działań – oferta ma szansę dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani naszymi usługami.

2. Pinterest

Pinterest, dzięki swoim funkcjonalnością może być naprawdę przydatnym narzędziem. Użytkownicy przeglądający serwis mogą znaleźć na nim wiele inspirujących rzeczy – w tym również Twoje produkty. Z kolei dzięki funkcji „rich pins” będą mogli dowiedzieć się wszystkiego na temat oferowanych towarów – m.in. cenę czy miejsce w którym mogą go zakupić. Wielką zaletą jest to, że piny same pobierają informację na ten temat z naszej strony. Rich pins pozwalają na uproszczenie procesu zakupowego, zwiększając tym samym możliwość skorzystania przez konsumentów z Twojej oferty.

3. Google Alerts

Monitorowanie sytuacji na rynku jest bardzo istotne. Google Alerts pomaga dowiedzieć się, jak konsumenci postrzegają naszą markę poprzez sprawdzanie indeksu Google dla wybranych fraz kluczowych. Po konfiguracji „alertu”, narzędzie będzie powiadamiało nas o nowych stronach zawierających wybrane frazy – wpisując więc nazwę swojej firmy, nie umknie Ci żadna opinia na jej temat.

4. MailChimp

E-mail marketing wciąż jest ważny w działaniach promocyjnych – skutecznie pomaga w realizacji działań sprzedażowych. Warto więc założyć kampanię newsletterową – pomoże w tym MailChimp. Narzędzie dostępne jest w wersji darmowej do 2 tysięcy odbiorców, w którym możemy wysłać miesięcznie 12 tysięcy maili. System pozwala na wykorzystanie odpowiednich szablonów dopasowanych do konkretnych potrzeb i celów. Mimo, że narzędzie dostępne jest jedynie w języku angielskim, z pewnością każdy się w nim bez problemu odnajdzie.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu