Branded content a zaspokajanie potrzeb konsumenta

Jakie cechy ma branded content i jakie korzyści może on przynieść marce? Artykuł przygotowany przez firmę AdMetrics Branded content to droga pomiędzy rozpoznaniem i zrozumieniem potrzeb konsumenta, a ich kreatywnym i efektywnym zaspokajaniem. Dobrze zrealizowany projekt branded content pokonuje reklamową niechęć odbiorców jednocześnie uwypuklając unikalne cechy produktu, dzięki czemu angażuje i wywołuje emocje wzbudzając zainteresowanie odbiorców na dużo dłużej niż…

Czytaj więcej...

Facebook stworzy mapę fizyczną świata dzięki technologii AR

AR i VR to przyszłość marketingu. A w zasadzie nawet nie przyszłość, a teraźniejszość. Dlatego też, Facebook zdecydował się kupić start-up, który znany jest z wykorzystania AR i planuje stworzyć mapę fizyczną świata, właśnie dzięki AR. Drobne zakupy Drobne, bo cena za którą Facebook rzekomo wykupił start-up Scape Technologies to około 40 milionów dolarów. I tu można zadać pytanie, po co…

Czytaj więcej...

Google Chrome zablokuje reklamy w krótkich materiałach wideo

Już wkrótce promocja w materiałach wideo może znacznie się zmienić. Google Chrome mówi „NIE” reklamom w krótkich treściach wideo. Ewolucja związana z blokowaniem reklam przez Google rozpoczęła się już w 2018 roku. Amerykański gigant zaczął wówczas domyślnie blokować część materiałów promocyjnych w swojej przeglądarce Chrome. Obecnie poszedł o krok dalej. Już niedługo kolejna część z nich zniknie również z krótkich…

Czytaj więcej...

Czy w ciągu 2 lat z przeglądarek znikną pliki cookies?

Wydawców stron i reklamę internetową czekają wielkie zmiany. Przeglądarka Edge uruchomiła, a Chrome wkrótce uruchomi, domyślne blokowanie plików cookies. Czy w ciągu 2 lat nastanie świat bez ciasteczek? Popularne ciasteczka, które umożliwiają śledzenie i profilowanie użytkowników w internecie, odchodzą do przeszłości. Staje się tak za sprawą największych przeglądarek internetowych, które zaczęły blokować funkcję śledzenia użytkowników za pomocą zewnętrznych plików cookies…

Czytaj więcej...

Pracownik jako awatar – wszystko dzięki holograficznej platformie

Prawdopodobnie niedługo obrazy 2D przejdą do historii. Wszystko za sprawą rozwoju technologii 3D i hologramów. Jeżeli myślisz, że to tylko gdybanie, zaskoczymy Cię – to już się dzieje. Niedawno powstał nawet prototyp platformy, która ma ułatwić pracownikom spotkania z innymi za pomocą awatara. Hologramy i firma Spatial Firma Spatial zdecydowała się powiększyć nasze doznania spowodowane okularami, czy zestawami słuchawkowymi VR…

Czytaj więcej...

Lenovo pracuje nad nowym zestawem VR. Kto z niego skorzysta?

Wiele firm walczy o swoje miejsce na rynku VR i AR. Jednym wychodzi to lepiej, innym gorzej. Do tej drugiej grupy jak do tej pory niestety należała firma Lenovo. Wszystko wskazuje na to, że firma chce raz jeszcze spróbować odnaleźć się na tym rynku. Samodzielny zestaw słuchawkowy Lenovo VR3030S – nowy projekt VR-owy firmy, ma być przełomem. Uznawany jest za…

Czytaj więcej...

Inteligentne soczewki AR, które otworzą przed Tobą nowe możliwości

Wszystko wskazuje na to, że okulary z inteligentnymi funkcjami stają się historią. Wiele osób nie decyduje się na nie, chociażby ze względów estetycznych. Dlatego firma Mojo postawiła na inteligentne…soczewki. Dzięki nim, poczujesz się jak bohater filmu science fiction. Jakie możliwości da nam inteligentna soczewka? Przede wszystkim, inteligentne soczewki umożliwią Ci widzenie w ciemności. Wydaje się to być abstrakcyjne, ale niedawno…

Czytaj więcej...

Nowe okulary VR od Panasonica – bo wygląd ma znaczenie

O ile nie szata zdobi człowieka, to dobrze byłoby, gdyby gadżety i sprzęty miały wyjątkowy design. I właśnie na wyjątkową prezencję postawiła teraz firma Panasonic, której kształt okularów VR przypomina…okulary lotników. Google narciarskie? To nie dla nas! Firma Panasonic twierdzi, że tradycyjny model okularów VR nie jest interesujący i w związku z tym, zaproponowali swoim użytkownikom nowy projekt, gdzie okulary…

Czytaj więcej...

Najciekawsze kampanie z wykorzystaniem nowych technologii w 2019

Nowe technologie coraz częściej pojawiają się w świecie marketingu. Nie inaczej było również w tym roku, który zaskoczył nas wieloma ciekawymi kampaniami z wykorzystaniem Ar, VR, AMSR, itd. My przygotowaliśmy 8 z nich, które uznaliśmy za najciekawsze. 1) Capgemini – rekrutacja Firma znana z nietypowego podejścia do procesu rekrutacyjnego, tym razem również zaskoczyła. Campgemini wykorzystało bowiem markery AR. To właśnie…

Czytaj więcej...

Ethos Capital kupiło domenę org. Co to oznacza?

Domena org została sprzedana spółce Ethos Capital, która jest nastawiona na zysk. Zatem, szykują się ogromne zmiany. W dużej mierze dotyczą przede wszystkim kosztów. Komu to może zaszkodzić? 1,135 miliarda dolarów – Sprzedane! Domena org, a właściwie organizacja non-profit, która zarządza rejestrem domen tego typu, Public Interest Registry, została sprzedana. Na werbinarium Internet Society ujawniono, że suma za którą ją kupiono to…

Czytaj więcej...

Czy hologramy to już przeżytek?

Zastępują ludzi, zwierzęta w zoo, a nawet stają się pewną formą sztuki. Jednak już niedługo mogą stać się tylko wspomnieniem, gdyż powstał nowy rodzaj projektora 3D będący ogromną konkurencją dla znanych nam hologramów. Hologramy odchodzą do lamusa? Na ten moment, oczywiście nie! Jednak za kilka lat, być może będą traktowane jako starsze rodzeństwo projektora 3D, nad którym właśnie pracują naukowcy…

Czytaj więcej...

Jak będzie wyglądała interakcja z klientem w 2030 roku?

Jak wynika z najnowszego badania SAS, do 2030 roku, 67% działań z zakresu obsługi klienta odbywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn. Czy firmy zaryzykują utratę empatii na rzecz wydajności? Współczesne technologie zmieniają sposób interakcji pomiędzy markami a ich klientami. Pojawiły się nowe produkty, usługi, grupy konsumentów i konkurencja, a wszystkie te elementy wciąż ewoluują. Jak będzie wyglądała interakcja z…

Czytaj więcej...

Czy reklama w social mediach opłaca się bardziej niż ta tradycyjna?

Odpowiedzi na to pytanie od dawna szukają osoby pracujące w reklamie i marketingu. Serwis marketingland.com również podjął tę próbę i opracował materiały na temat wydatków na reklamę w roku 2019. Reklama w social mediach Jak czytamy na stronie marketingland.com, według prognoz Zenitha, wydatki na reklamę w mediach społecznościowych wzrosną w tym roku o 20%, osiągając 84 miliardy dolarów. Co za tym idzie,…

Czytaj więcej...

Dlaczego VR może być szansą rozwoju dla rynku muzycznego?

  Technologia już wiele razy potrafiła nas zaskoczyć. Tym razem, rynek muzyczny otwiera się na technologię VR, za pomocą której można być uczestnikiem koncertów. Niektóre zespoły już skorzystały z tej możliwości. Dlaczego obecnie jest popyt na wirtualną rzeczywistość w muzyce? Rynek muzyczny miał swoje wzloty i upadki. Jak się okazuje, tym razem „ofiarą” nie są nośniki muzyczne czy serwisy streamingowe….

Czytaj więcej...