Czas kwarantanny domowej to okres, w którym można znacznie powiększyć swoją wiedzę – przekonują eksperci z ContentHouse, organizatorzy Akademii Marketingu. Na 31 marca zaplanowali początek serii przygotowanych przez nich webinarów.

Akademia Marketingu dynamicznie rozszerza swój format. Poza słynącą z dużej dawki merytorycznej dwudniową, coroczną konferencją oraz szkoleniami w różnych miastach Polski, organizatorzy rozpoczynają edukację podczas cyklicznych webinarów. Uczestnicy comiesięcznych spotkań z ekspertami agencji ContentHouse będą mieli okazję, by darmowo uzyskać wiedzę z zakresu efektywnego marketingu treści.

– To nie przypadek, że nasze webinary inaugurujemy właśnie w czasie narodowej kwarantanny. Wierzymy, że okres, w którym każdy z nas spędza w domu znacznie więcej czasu, będzie doskonałym czasem do pozyskania dodatkowej wiedzy. Anegdota mówi, że w trakcie epidemii dżumy Izaak Newton wymyślił rachunek różniczkowy. Takich efektów nie możemy zagwarantować, ale obiecujemy, że webinary Akademii Marketingu będą potężną pigułką wartościowych informacji i rozwiązań praktycznych – mówi Grzegorz Miłkowski, organizator konferencji i CEO w ContentHouse oraz redaktor naczelny MarketingLink.

Performance Content Marketing

Comiesięczną dawkę wiedzy rozpocznie planowany na ostatni dzień miesiąca webinar dotyczący Performance Content Marketingu. Podczas streamingowanego spotkania prowadzący je Grzegorz Miłkowski oraz Media Manager agencji Michał Bednarczyk zdradzą, jak skutecznie generować leady za pomocą mediów własnych (blogów, portali) i treści. Uczestnicy dowiedzą się, jak segmentować i analizować zarówno zgromadzone dane, jak i źródła ruchu. Zobaczą także, jak wykorzystywać chatboty w komunikacji content marketingowej.

– Opowiemy między innymi o tym, jak budować blogi i portale nastawione na konwersje, jak tworzyć do nich treści oraz jak analizować efekty różnych działań contentowych za pomocą Google Analitics. Zdradzimy, jak zaprogramować i gdzie umieścić chatbota, który będzie skutecznie pozyskiwał leady. To będzie czas wypełniony wiedzą, wraz ze wskazaniami praktycznej implementacji – mówi Bednarczyk.

Darmowa rejestracja na to wydarzenie jest już dostępna TUTAJ.                                            

Kolejne webinary Akademii Marketingu zaplanowane zostały na kwiecień i maj. 28 kwietnia, na spotkaniu z Michałem Grzebykiem, PR & Content Marketing Managerem oraz Sylwią Paszyną, Specjalistką Content Marketingu, uczestnicy uczyć się będą, jak tworzyć politykę redakcyjną mediów własnych w firmie. Z kolei 19 maja o automatyzacji content marketingu oraz e-mail content marketing opowie Gabriela Wolak, Business Growth Manager ContentHouse oraz ponownie, Michał Bednarczyk.

Kalendarz kolejnych webinarów

Odcinek 1 – 31 marca

Tytuł: Performance Content Marketing, o generowaniu leadów za pomocą mediów własnych i treści

Prowadzący:

  • Grzegorz Miłkowski, ContentHouse
  • Michał Bednarczyk, ContentHouse

Podczas webinaru poznasz podstawowe zasady generowania leadów za pomocą działań content marketingowych opartych na mediach własnych (blogach i portalach firmowych). Dowiesz się, jak segmentować i analizować zarówno zgromadzone dane, jak i źródła ruchu. Zobaczysz, jak wykorzystywać chatboty w komunikacji content marketingowej.

Odcinek 2 – 28 kwietnia

Tytuł: Tworzenie polityki redakcyjnej dla firmy

Prowadzący:

  • Sylwia Paszyna, ContentHouse
  • Michał Grzebyk, ContentHouse

Odcinek 3 – 19 maja

Tytuł: Automatyzacja content marketingu oraz e-mail content marketing

Prowadzący:

  • Gabriela Wolak, ContentHouse
  • Michał Bednarczyk, ContentHouse

Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu