W 2011 roku 47% marketerów planuje zwiększyć swój budżet na działania promocyjne w internecie. 34% stwierdziło, że pozostanie on taki sam, co piąty nie podjął jeszcze decyzji w tej sprawie

Jak podkreślają autorzy raportu, w 2007 r. oczekiwano od agencji kreatywności, kompetencji technologicznych oraz wysokiej jakości kreacji. Jeśli oczekiwano myślenia strategicznego, to przy okazji jednorazowych przedsięwzięć – akcji taktycznych.

Zdaniem Grzegorza Krzemienia, prezesa agencji GoldenSubmarine, obecnie, najważniejsza dla marketerów jest perspektywa długofalowej strategii obecności marki w Internecie. – Partnerem staje się agencja marketingu interaktywnego, której głównym zadaniem będzie integrowanie działań marketingowych w środowisku online – mówi Krzemień.

– Agencja interaktywna jest przede wszystkim agencją projektową, a agencja marketingu interaktywnego koncentruje się na doradztwie w kontekście strategicznych celów marketingowych i ich realizacji – to wniosek wynikający z badania Marketing 360interaktywny – dodaje Arkadiusz Legoń, dyrektor ds. strategii w GoldenSubmarine.

Badanie dostępne jest na www.360interactive.pl.

Badanie zostało przeprowadzone między 21 a 27 października 2010 roku w formie standaryzowanego wywiadu kwestionariuszowego, w technice Computer Assisted Web Interviewing (CAWI), na grupie n=63 (managerów i specjalistów ds. marketingu w firmach o zatrudnieniu ponad 50 osób).


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu