Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?

źródło: Public Domain/ CC0

źródło: Public Domain/ CC0

„Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?” – pod takim tytułem organizowana jest 10., jubileuszowa edycja Forum IAB. Odbędzie się w dniach 8 i 9 czerwca 2016 r. w Multikinie Złote Tarasy, a patronat objął serwis MarketingLink.

Na uczestników jubileuszowej, 10. edycji wydarzenia, czekać będzie kilkadziesiąt prezentacji najbardziej cenionych osobistości z obszaru marketingu. Jak co roku, wystąpienia będą poświęcone najbardziej aktualnym trendom i wydarzeniom na rynku internetowym.

Nad warstwą merytoryczną konferencji i jej zakresem tematycznym czuwa Rada Programowa, której przewodniczą Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska, i Anna Sakowicz, Chief Digital, Data&Analytics Officer SMG Polska. Decyzją Rady Forum IAB 2016 będzie poświęcone zagadnieniom customer experience:

Zależy nam na tym, aby 10., jubileuszowa edycja Forum IAB, koncentrowała się wokół tematu kompleksowego, będącego kwintesencją trendów pojawiających się na rynku w ostatnich latach.  Wierzymy, że najbliższa przyszłość będzie stać pod znakiem customer experience. Wiodącym wyzwaniem dla marketerów staje się skuteczne skoordynowanie działań online z kanałami tradycyjnymi. Wygra ten, kto zapewni lepsze doświadczenie we wszystkich punktach styku klienta z marką. – mówi Paweł Patkowski, przewodniczący Rady Programowej Forum IAB 2016.

Forum IAB to organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konferencja w branży marketingu internetowego w Polsce. Ubiegłoroczna edycja wydarzenia, która odbyła się pod hasłem „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”, zgromadziła łącznie ponad 70 prelegentów, 1100 uczestników oraz 30 przedstawicieli mediów. Była ona tematem numer 1 na polskim Twitterze, osiągając blisko dwumilionowy zasięg w social mediach.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.