Jak czytamy w serwisie Mashable.com, przedstawiciele Della poinformowali, że nowa sekcja będzie śledziła dyskusje odbywające się w Internecie, a następnie – jak stwierdzają – internalizować feedback, zarówno ten dobry, jak i zły.

Tzw. Ground Control zajmie się przekazywaniem informacji do odpowiednich osób – niezależnie od ich globalnego czy funkcjonalnego statusu. Jednym z zadań będzie również śledzenie tzw. „długiego ogona”, czyli małych spraw, nie budzących większych emocji wśród internautów, jednakże będących równie ważną osią komunikacji z punktu widzenia Della.

Do „słuchania” rozmów internautów Dell wykorzystuje Radian6, narzędzie służące do monitoringu mediów społecznościowych. Dzięki temu SMLCC będzie mogło śledzić dziennie ponad 22 000 postów dotyczących firmy. Informacje będzie „poszatkowana” na podstawie tematów rozmów, opinii, trendów, w które się wpisuje, czy też ze względu na położenie geograficzne dyskutujących.

Nowe centrum monitorowania social mediów będzie częścią @Dellcares – biura obsługi klientów.

Ekskluzywne zdjęcia z Social Media Listening Command Center można zobaczyć w serwisie Mashable.com.

Czytaj więcej na SocialPress.pl


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu