E-mail Bidding może stać się przyszłością e-mail marketingu

fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.com

fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.com

W dobie stale rosnącej liczby użytkowników urządzeń mobilnych i ciągłego dostępu do internetu, coraz ważniejszym narzędziem marketingowca staje się email marketing. Dzięki smartfonom czy tabletom, które większość z nas ma ciągle przy sobie, jego możliwości i skuteczność mają tendencję wzrostową. Jednak aby osiągnąć sukces przy użyciu kampanii email marketingowej, należy znać i stosować kilka ważnych zasad.

Głównym problemem, z jakim można się spotkać jest bardzo duża liczba maili otrzymywanych każdego dnia przez użytkowników. Dlatego bardzo ważne jest to, aby w skuteczny sposób umieć się wyróżnić. Jak to zrobić? Odpowiednie targetowanie i spersonalizowany przekaz to połowa sukcesu. Co prawda wymaga to osiągnięcia porozumienia pomiędzy reklamodawcami i wykonawcami, co może wydawać się procesem trudnym, ale z całą pewnością możliwym i mogącym przynieść oczekiwane zyski bez ponoszenia dużych kosztów.

Nowa usługa – nowe możliwości

Naprzeciw wychodzi Grupa Kwanko, która w 13 krajach Europy (w tym w Polsce) oraz Ameryki Południowej wprowadziła usługę Email Biddingu. Narzędzie to ma pomóc wydawcom, domom mediom i wszystkim podmiotom prowadzącym intensywne kampanie mailingowe.

Jak to działa?

Email Bidding to nowoczesna platforma pozwalająca reklamodawcy na zautomatyzowany zakup kampanii emailingowej, zaczynając od zdefiniowania stawki CPM lub CPC, poprzez stworzenie harmonogramu wysyłek, po zdefiniowanie grupy docelowej. Bardzo ważnym elementem jest tutaj system aukcyjny. O tym, która kampania emailingowa zostanie wysłana w pierwszej kolejności decyduje aukcja, a wygrywa ten reklamodawca, który zaoferuje najwyższą stawkę.

Wzrost skuteczności kampanii

Dzięki tej usłudze możliwa jest pełna kontrola nad wydatkami, a tym samym rentowność kampanii zostaje zmaksymalizowana. Ważne jest również to, że Email Bidding automatycznie aktualizuje bazy o nowe rekordy, odbicia i wpisy dzięki spięciu systemów poprzez API. Daje on również pewność, co do tego, że wysyłka trafia do adresatów zainteresowanych proponowaną ofertą, dzięki czemu znacznie wzrasta otwieralność maili i spada liczba wypisów z baz. Zaś odbiorcy są bardziej usatysfakcjonowani z otrzymanej treści. Michał Sołtys, Head of Central Eastern Europe w Kwanko, komentuje: – Bazy, które rozpoczęły współpracę z Email Bidding poprawiły swoje przychody od 150 – 200%, pozostając przy tej samej częstotliwości wysyłek, co przed wykorzystaniem platformy.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.