E-marketing. Najnowsza książka Wydawnictwa Naukowego PWN już w księgarniach

fot. mat. prasowy

fot. mat. prasowy

O marketingu w Internecie. Kompleksowo, nowocześnie, interdyscyplinarnie. Publikacja napisana przez specjalistów z branży interaktywnej pod redakcją Jarosława Królewskiego i Pawła Sali pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym oraz wykorzystać fenomen nowoczesnych technologii.

Patronem publikacji jest SOCIALPRESS.

Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim potrafiąca wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:

• dlaczego Content is The King?
• czym jest marketing 3.0?
• dokąd zmierzają social media?
• dlaczego less is more?
• jak dbać o klienta w sieci?
• o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
• w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
• jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
• jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów publikacji znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Andrzej Garapich, Miłosz Baluś, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Jacek Jankowski, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, , Jarosław Roszkowski, , Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Autorzy przekazali dochód z książki na cele charytatywne.

Więcej na emarketing.pwn.pl.

Poznaj autorów:

Jarosław Królewski

Jarosław Królewski: dyrektor zarządzający Humanoit Group spółki propagującej idee IoT (Internet Of Things), która kładzie szczególny nacisk na unikalne połączenia technologii webowych oraz mobilnych z urządzeniami i „rzeczami” codziennego użytku oraz tematyką Business Intelligence.

Ukończył studia socjologiczne i inżynierskie na kierunku informatyka. W ramach pracy zawodowej od 2006 roku związany z branżą internetową (m.in Opcom). Współpomysłodawca i współtwórca studiów z marketingu internetowego oraz E-Gospodarki w AGH, gdzie na co dzień prowadzi zajęcia m.in. z technologii internetowych oraz UX/UI, a także przygotowuje pracę doktorską i prowadzi badania w Katedrze Socjologii Gospodarki i Komunikacji Społecznej.
Jest opiekunem merytorycznym specjalności z E-Gospodarki, który w grudniu roku 2012 zajął II miejsce (1 mln zł nagrody) w ogólnopolski konkursie na najlepsze programy studiów organizowanym przez MNiSW. W AGH odpowiedzialny za 40-osobowy team reprezentujący branżę internetową oraz realizujący kursy praktyczne z dziedzin związanych z e-przedsiębiorczością i marketingiem internetowym. Uczestnik międzynarodowych i krajowych konferencji naukowych związanych m.in. z e-gospodarką i informatyką społeczną.

Zawodowo brał udział w projektach dla wielu ciekawych klientów m.in. takich jak: Procter&Gamble (kampanie globalne), Polkomtel SA, Play, Maspex SA, TVN SA, Gino Rossi SA, E-muzyka SA.

Paweł Sala

Paweł Sala: współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail. Od 7 lat związany z branżą interaktywną.

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od 2006 roku związany z agencją interaktywną Opcom. Początkowo jako key account manager odpowiadał za pozyskanie – do grona klientów agencji – a następnie za działania interaktywne takich marek jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i innych.

Od 2008 roku skupił się w swojej pracy na wprowadzeniu na rynek nowego (świeżego) narzędzia do email marketingu – FreshMaila. Obecnie korzysta z niego ponad 25 000 użytkowników w Polsce, a FreshMail każdego miesiąca wysyła ponad 500 000 000 wiadomości do polskich odbiorców.

Ekspert email marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative czy Mixx Awards. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych. Publikuje także w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer +, Media i Marketing, Nowoczesne zarządzanie, Press i wielu innych.

Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie czy Collegium Civitas). Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członek jury w konkursach IAB Creative Showcase oraz Webstar Festival.

Poza pracą managera – trener z 10 letnim stażem w prowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu efektywności osobistej oraz szkoleń z zakresu email marketingu.

Prywatnie mąż Pauliny, z którą latem nurkuje, a w zimie oddaje się białemu szaleństwu. W pozostałym wolnym czasie oddaj się zamiłowaniu do wspólnych podróży oraz pasji skoków ze spadochronem.

 


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.