Pisaliśmy ostatnio o technologii Beacon, której to Polacy są liderami. Wciąż powstają nowe pomysły na to jak ją wykorzystywać, tak aby przynosiła korzyści zarówno konsumentom i firmom, które zdecydują się “włączyć” do promocji. Aplikacja Everytap ma być powiewem świeżości w zewsząd krytykowanych tzw. programach lojalnościowych.

Koncepcja działania jest dość prosta. Osoba, która ma zainstalowaną aplikację, przechodząc obok danego lokalu dostaje na swój telefon informację o tym, kto z jego znajomych akurat się tam znajduje, ale także, czy czeka go niespodzianka w postaci darmowej wejściówki do klubu czy piwa przy barze. To jednak nie wszystko. Aplikacja Everytap daje też szansę na otrzymywanie nagród za kolejne zamówienia w danym lokalu, ale także czas w nim spędzony. Użytkownik otrzymuje za to punkty, który wymienić może na drinki, darmowe jedzenie, czy inne gadżety. Wszystko zależy od profilu lokalu.

everytap-ios-fajnebaby

Jak to działa?

Całość wydaje się dość prosta i przejrzysta. Punkty za wizytę w lokalu można otrzymać raz na 12 godzin. To nie wymaga żadnej interakcji. W przypadku, kiedy chce się zdobyć punkty za zamówienie, trzeba otworzyć notyfikację. Ta odpala aplikację, następnie użytkownik wybiera zamówione produkty. Obsługa lokalu sprawdza czy zamówienie się zgadza. Użytkownik Everytap przykłada swój telefon do Beacona. Pokazuje się potwierdzenie. Zrobione. W podobny sposób przeprowadzane jest korzystanie z uzbieranych punktów. Te – co istotne – „wydawać” można tylko w lokalach w których się je zdobyło.

Wady?

Twórcy aplikacji nie mają specjalnych oporów, aby się do nich przyznać. Zdarzają się problemy na linii telefon – Beacon. W związku z tym notyfikacje mogę dochodzić z opóźnieniem. Problemem w takiej sytuacji jest też dłuższa akceptacja punktów za zamówienie. Za wadę aplikacji można uznać brak jej wersji na Androida. Trwają jednak nad nią – jak zapewniają jej twórcy – usilne prace.

Twórcy aplikacji Everytap

Przyszłość Everytap

Sama aplikacja jest obecna w kilkunastu lokalach gastronomicznych w Warszawie, Gdańsku i Gdyni. Planowane jest rozszerzenie liczby miast w których będzie ona dostępna. Twórcy Everytap prowadzą również rozmowy, których celem będzie przeniesienie ich produktu na nowe rynki. Zainteresowanie wykazał założyciel jednej z największych platform E-commerce w Polsce.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu