Wraz z najnowszą aktualizacją Facebooka na urządzenia iPad pojawiła się nowa sekcja, która wyświetlana jest po prawej stronie w widoku horyzontalnym. Chodzi o kolumnę, w której odnajdziemy gry i „trendy”, które Facebook zapowiadał już jakiś czas temu.

O wprowadzeniu listy z najbardziej popularnymi tematami, czyli tzw. trendów informowała już redakcja portalu SOCIALPRESS. Teraz jednak Facebook oficjalnie wprowadził pasek boczny ekranu poświęcony trendom na urządzeniach mobilnych. Pierwszy jest iPad. Nowe okienko widoczne będzie po prawej stronie tylko w pozycji horyzontalnej.

Aktualizacja dla Facebooka jest już dostępna i wkrótce wszyscy użytkownicy iPada powinni ją otrzymać. Facebook zapewnił przy tym, że nieustannie stara się ulepszać rozwiązania dotyczące firmowej aplikacji na iPady.

Tematy, linki, wideo, gry

Co znajduje się w nowej kolumnie? W sekcji dedykowanej trendom są wyświetlane popularne tematy wśród użytkowników Facebooka, czyli to, o czym najczęściej dyskutują nasi znajomi i ogólnie internauci na tym portalu. Poza tym znajdziemy tam również często powielane i udostępniane filmy przez naszych znajomych, sekcję z grami, gdzie wyświetlane będą głównie gry powiązane z naszym kontem, te, w które regularnie grywamy oraz kilka propozycji najpopularniejszych gier wśród naszych przyjaciół.

fot. newsroom.fb.com/news

Dlaczego Facebook poświęca tak dużo miejsca grom w nowej sekcji na iPady? Oszacowano, że aż 70 procent ludzi korzystających z tego portalu społecznościowego za pośrednictwem tabletu Apple grała w jakąś grę na Facebooku w przeciągu ostatnich 90 dni. Sektor gier rozwija się dość intensywnie na portalu Zuckerberga, stąd najpewniej propozycja umieszczenia w nowym pasku bocznym pola dedykowanego grom.

Po co komu dodatkowa kolumna?

Przypomnijmy, że trendy mają na celu zwiększenie interaktywności użytkowników i stanowić ciekawe uzupełnienie treści udostępnianych i lajkowanych przez znajomych. W ten sposób szybciej dowiemy się też o zdobywających dużą popularność stronach. Dzięki wyświetlaniu w nowym oknie kilku różnego rodzaju materiałów: począwszy od linków, przez filmy i skończywszy na grach, Facebook ma się stać jeszcze bardziej atrakcyjny i przede wszystkim interaktywny.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu