10 lutego wieczorem Facebook zaktualizował wygląd fanpage’y. Jeśli zdecydujemy się na nową opcję, strona marki upodobni się do tradycyjnych profili, m.in. pojawi się nowy układ informacji z podglądem zdjęć w górnej części strony, zakładki z aplikacjami przeniesione zostaną na lewą stronę. Dodatkowo administratorzy będą mogli dostawać mejlowe powiadomienia o nowych fanach i ostatnich aktywnościach na stronie.

Jednak najważniejszą i najbardziej rewolucyjną zmianą jest możliwość komentowania jako fanpage aktywności innych stron i użytkowników. Jako strona możemy również polubić inną markę. Trzeba przyznać, że to bardzo ciekawe rozwiązanie, gdyż pozwala na prowadzenie dyskusji między markami. Co istotne, przełączenie z opcji strona na zwykłego użytkownika jest proste i szybkie – wymaga praktycznie jednego kliknięcia.

W najbliższym czasie mają pojawić się kolejne, nowe funkcje dotyczące firmowych stron. Oficjalnie zmiany zostaną wprowadzone na wszystkich fanpage’ach od 11 marca bieżącego roku. Póki co marki, jeśli chcą z nich skorzystać, mogą to zrobić pod adresem: http://www.facebook.com/pages/status.

Fot.: SocialPress

Inną, ważna zmianą, jaką Facebook przygotował w ostatnich dniach dla adminów, jest możliwość blokowania słów i zwrotów, które nie chcemy, by pojawiały się na naszej stronie, np. wulgaryzmy. Wyrażenia umieszczamy na czarnej liście. Jeśli któreś z nich zostanie użyte przez użytkownika, jego widomość automatycznie zostanie oznaczona jako spam i zostanie przeniesiona do części strony, która jest ukryta przed widokiem publicznym.

Czytaj więcej na SocialPress.pl

Autorka artykułu: Bogumiła Matuszewska


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu