Forum IAB 2010
Zapraszamy do wzięcia udziału w 4 edycji konferencji ForumIAB 2010, które odbędzie się 3 i 4 listopada br. w Warszawie.
Zapraszamy do wzięcia udziału w 4 edycji konferencji ForumIAB 2010, które odbędzie się 3 i 4 listopada br. w Warszawie.
W pierwszym międzynarodowym dniu konferencji swój udział w roli prelegentów potwierdzili:
2. Mike Walsh – światowy autorytet i keynote speaker w tematach związanych z cyfrową przyszłością
3. Chris Dobson – Executive VP and General Manager Global Ad Sales, BBC, Global
4. Juan Senor – CEO, Innovation Media, Spain
5. Blake Chandlee – VP, Facebook, Europe
8.30-9.00
|
Rejestracja gości + I przerwa kawowa
|
9.00-9.15 |
Czego może oczkiwać marketer od agencji marketingu interaktywnego, czego nie da mu agencja interaktywna
– czyli o integracji komunikacji online Grzegorz Krzemień Prezes, Arkadiusz Legoń Dyrektor Strategiczny GoldenSubmarine
|
9.25- 9.50 | Drogi ku synergii. Daniel Kotyras Dyrektor ds. Marketingu i PR NetArt |
10.00-10.25 |
Database marketing- odpowiedni przekaz we właściwym czasie do właściwego odbiorcy,
Eliza Dyzma, Sales Manager Poland, Planet 49
|
10.35-11.00 |
Kreacja szyta na miarę w komunikacji e-mailingowej programu lojalnościowego PAYBACK, Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu, Łukasz Rzewuski, Business Development Manager, SARE |
11.10-11.35 |
Jeszcze piękniejsza sieć – Internet Explorer 9
Patryk Góralowski, Windows Consumer BG Lead, Consumer&Online, Microsoft Sp. z o.o
|
11.45-12.10 |
Czy warto mieć wielu partnerów – Ewolucja rynku reklamy graficznej. Rafał Janik,
Specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce,
|
12.10-13.10 | Lunch |
13.10-13.35 |
„Era bannera łupanego” – czyli jak szkodzimy klientom i sobie .
Przemysław Bartkowiak, Dyrektor Sprzedaży Segmentu Internet Agora S.A.
|
13.45-14.10 |
Ewolucja produktu reklamowego a eksplozja treści wideo w sieci Marcin Skowroński, Dyrektor
Działu Strategii i Rozwoju Produktu reklamowego; Adam Bąkowski, New Business Development Director , Onet.pl
|
14.20-14.45 | Telewizja internetowa – nowe wymiary, Marcin Pery, Prezes Zarządu, Redefine Sp. z o.o. |
14.45-15.15 | Przerwa kawowa |
15.15-16.10 |
Remarketing w Google – Robert Rydz-Mościcki, Performance Media |
16.20-16.45 |
Performance marketing – opłacalny związek reklamodawcy i wydawców. Co myślą na ten temat sami zainteresowani. Jacek Pasławski – prezes Zarządu Novem, Tomasz Samul – dyrektor sieci afiliacyjnej Novem |
16.55-17.20 |
WoMM = garnitur? czyli rozprawka o marketingowym krawiectwie…
Paweł Suchocki, Dyrektor Zarządzający Buzz Media
|
8.30-9.00 | Rejestracja gości + I przerwa kawowa |
9.00-9.15 |
Interaktywność to nie tylko Internet. Nowe rozdanie na rynku interactive,
Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia
|
9.25- 9.50 | Czy jesteś Hardcorem? Dawid Szczepaniak, Creative Director, Pride&Glory Interactive |
10.00-10.25 | OnLife-eksperyment społecznościowy. Mariusz Woźnicki – Dyrektor Zarządzający, Harder&Hader Paweł Łojewski – Category Manager Mobile Communication, LG Electronics Polska Sp. z o.o. |
10.35-11.00 | Engagement ads (reklama społecznościowa) Joanna Nieminuszczy, Sales Director, Społeczności.pl |
11.10-11.35 |
Synergia w kampaniach mediowych. Wpływ komunikacji offline na działania online.
Joanna Majewska, Marketing Manager, Clear Channel Poland
|
11.45-12.10 |
Projekty szyte na miarę czyli rozwiązania dedykowane w reklamie online
Karolina Jakimowicz, Account Executive w Zespole ds Kontaktów Biznesowych z Kluczowymi
Klientami Indywidualnymi, Łukasz Sysa, Koordynator ds Rozwiązań Kreatywnych w Dziale Akcji Specjalnych
Wirtualna Polska
|
12.10-13.10 | Lunch |
13.10-13.35 |
Jak globalne marki aktywują lokalne społeczności czyli Pepsi Orzeźwia Polskę.
Michał Owczarek, Creative + Strategy Director, Digital One
|
13.45-14.10 |
Sztuka kochania – nowe pozycje dla rodziców.
Marcin Biedrzycki, Dyrektor Marketingu Canpol Babies, Bartosz Wysocki,
Dyrektor działu Klientów Strategicznych w Grupie Gazeta.pl
|
14.20-14.45 |
Community marketing na przykładzie case study Burn in head.
Marek Piotrowski, Prezes, FireFly; Izabela Dąbrowska, Brand Manager marki Burn, Coca Cola
|
14.45-15.15 | Przerwa kawowa |
15.15-16.10 | Youtube wykorzystany marketingowo. Tomasz Czudowski, Sales Manager, YouTube & Display |
16.20-16.45 |
Wykorzystanie marketingu wyszukiwarkowego w kampanii prezydenckiej 2010 – historia sukcesu prezydenta Bronisława Komorowskiego. Mateusz Ostachowski, Członek Zarządu, Kompan.pl |
16.55-17.20 | Familie.pl- w poszukiwaniu unikalności. Jarosław Tokarczyk, Prezes, Edytor Sp. z o.o |
9.00-9.20 | Rejestracja gości + I przerwa kawowa |
9.20-9.25 | Powitanie gości |
9.25- 9.50 | Powrót do przyszłości. Internet 2030 – tam już byliśmy. Artur Zawadzki, Prezes, Gemius |
10.00-10.25 |
Porównanie skuteczności reklamy video w internecie i TV.
Karol Suchenek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej i Performance O2
|
10.35-11.00 |
Czy CTR prawdę Ci powie? Rzecz o zmianach w podejściu do planowania i pomiaru kampanii on-line.
Anna Sakowicz, Partner, Mindshare
|
11.10-11.35 | Sewisy społecznościowe jako przestrzeń badawcza. Krzysztof Sobieszek, Nasza klasa |
11.45-12.10 |
Co można kupić za pieniądze w marketingu, czyli nowe spojrzenie na media: paid, owned,earned.
Tomasz Rzepniewski, Director, MEC Interaction
|
12.10-13.10 | Lunch |
13.10-13.35 | Polska na tle Europy i Świata. Andrzej Garapich, PBI |
13.45-14.10 | Wyniki Badania AdEx 3Q 2010 – Aleksandra Łuczyńska, Assistant Manager Business Development PwC Polska |
14.20-14.45 | Perspektywy rozwoju i trendy w bankowości internetowej. Rafał Borkowski, Dyrektor Marketingu, Mbank |
14.45-15.15 | Przerwa kawowa |
15.15-16.10 |
Czy obecność mojej marki na Facebooku w ogóle ma sens?
Dariusz Andrian, Dyrektor Generalny , Michał Wolniak, Dyrektor Kreatywny, Heureka
|
16.20-16.45 | Blogerzy, trendsetterzy i inni lanserzy… Marta Klimowicz, Maciej Budzich, MediaFun |
16.55-17.20 |
Forum IAB 2011, czyli o tym co będzie na ustach wszystkich za rok,
a po raz pierwszy będzie można to usłyszeć już teraz – czyli o rosnącym fenomenie
geolokalizacji, Łukasz Lewandowski, Dyrektor Współzarządzający K2 Internet SA
|
Szczegóły na stronie www.forumiab.pl.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend