PROGRAM KONFERENCJI:

Pierwszy dzień konferencji : 3 listopada 2010, Multikino, Złote Tarasy, Warszawa

W pierwszym międzynarodowym dniu konferencji swój udział w roli prelegentów potwierdzili:

1. Seth Godin (na  żywo z Nowego Jorku) – najbardziej poczytny bloger świata! Autor kilkunastu światowych bestsellerów

2. Mike Walsh – światowy autorytet i keynote speaker w tematach związanych z cyfrową przyszłością

3. Chris Dobson – Executive VP and General Manager Global Ad Sales, BBC, Global

4. Juan Senor – CEO, Innovation Media, Spain

5. Blake Chandlee – VP, Facebook, Europe

6. Laurent Delaporte – Vice President Microsoft Advertising EMEA
7. Kaiser Kuo – International Communication Director – Baidu.com
8. Roberto Ruju – BDD,  AdMob, Wielka Brytania


Drugi dzień konferencji : 4 listopada 2010, Multikino, Złote Tarasy, Warszawa

Blok I – marketing interaktywny

8.30-9.00
Rejestracja gości + I przerwa kawowa
9.00-9.15
Czego może oczkiwać marketer od agencji marketingu interaktywnego, czego nie da mu agencja interaktywna
– czyli o integracji komunikacji online Grzegorz Krzemień Prezes, Arkadiusz Legoń Dyrektor Strategiczny GoldenSubmarine
9.25- 9.50 Drogi ku synergii. Daniel Kotyras Dyrektor ds. Marketingu i PR NetArt
10.00-10.25
Database marketing- odpowiedni przekaz we właściwym czasie do właściwego odbiorcy,
Eliza Dyzma, Sales Manager Poland,  Planet 49
10.35-11.00

Kreacja szyta na miarę w komunikacji e-mailingowej programu lojalnościowego PAYBACK,

Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu, Łukasz Rzewuski,

Business Development Manager, SARE

11.10-11.35
Jeszcze piękniejsza sieć – Internet Explorer 9
Patryk Góralowski, Windows Consumer BG Lead, Consumer&Online, Microsoft Sp. z o.o
11.45-12.10
Czy warto mieć wielu partnerów – Ewolucja rynku reklamy graficznej. Rafał Janik,
Specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce,
12.10-13.10 Lunch
13.10-13.35
„Era bannera łupanego” – czyli jak szkodzimy klientom i sobie .
Przemysław Bartkowiak, Dyrektor Sprzedaży Segmentu Internet Agora S.A.
13.45-14.10
Ewolucja produktu reklamowego a eksplozja treści wideo w sieci Marcin Skowroński, Dyrektor
Działu Strategii i Rozwoju Produktu reklamowego;  Adam Bąkowski,  New Business Development Director , Onet.pl
14.20-14.45 Telewizja internetowa – nowe wymiary, Marcin Pery, Prezes Zarządu, Redefine Sp. z o.o.
14.45-15.15 Przerwa kawowa
15.15-16.10

Remarketing w Google – Robert Rydz-Mościcki, Performance Media

16.20-16.45

Performance marketing – opłacalny związek reklamodawcy i wydawców. Co myślą na ten

temat sami zainteresowani. Jacek Pasławski – prezes Zarządu Novem, Tomasz Samul – dyrektor sieci afiliacyjnej Novem

16.55-17.20
WoMM = garnitur? czyli rozprawka o marketingowym krawiectwie…
Paweł Suchocki, Dyrektor Zarządzający Buzz Media


Blok II – marketing interaktywny – case study


8.30-9.00 Rejestracja gości + I przerwa kawowa
9.00-9.15
Interaktywność to nie tylko Internet. Nowe rozdanie na rynku interactive,
Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia
9.25- 9.50 Czy jesteś Hardcorem? Dawid Szczepaniak, Creative Director, Pride&Glory Interactive
10.00-10.25 OnLife-eksperyment społecznościowy. Mariusz Woźnicki –  Dyrektor Zarządzający,  Harder&Hader
Paweł Łojewski – Category Manager Mobile Communication, LG Electronics Polska Sp. z o.o.
10.35-11.00 Engagement ads (reklama społecznościowa) Joanna Nieminuszczy, Sales Director, Społeczności.pl
11.10-11.35
Synergia w kampaniach mediowych. Wpływ komunikacji offline na działania online.
Joanna Majewska, Marketing Manager,  Clear Channel Poland
11.45-12.10
Projekty szyte na miarę czyli rozwiązania dedykowane w reklamie online
Karolina Jakimowicz, Account Executive w Zespole ds Kontaktów Biznesowych z Kluczowymi
Klientami Indywidualnymi,  Łukasz Sysa, Koordynator ds Rozwiązań Kreatywnych w Dziale Akcji Specjalnych
Wirtualna Polska
12.10-13.10 Lunch
13.10-13.35
Jak globalne marki aktywują lokalne społeczności czyli Pepsi Orzeźwia Polskę.


Michał Owczarek, Creative + Strategy Director, Digital One
13.45-14.10


Sztuka kochania – nowe pozycje dla rodziców.
Marcin Biedrzycki, Dyrektor Marketingu Canpol Babies,  Bartosz Wysocki,
Dyrektor działu Klientów Strategicznych w Grupie Gazeta.pl

14.20-14.45
Community marketing na przykładzie case study Burn in head.
Marek Piotrowski, Prezes, FireFly;  Izabela Dąbrowska, Brand Manager marki Burn,  Coca Cola
14.45-15.15 Przerwa kawowa
15.15-16.10 Youtube wykorzystany marketingowo. Tomasz Czudowski, Sales Manager, YouTube & Display
16.20-16.45

Wykorzystanie marketingu wyszukiwarkowego w kampanii prezydenckiej 2010 – historia sukcesu

prezydenta Bronisława Komorowskiego. Mateusz Ostachowski, Członek Zarządu, Kompan.pl

16.55-17.20 Familie.pl- w poszukiwaniu unikalności. Jarosław Tokarczyk, Prezes, Edytor Sp. z o.o


Blok III – IAB market trends & know how


9.00-9.20 Rejestracja gości + I przerwa kawowa
9.20-9.25 Powitanie gości
9.25- 9.50 Powrót do przyszłości. Internet 2030 – tam już byliśmy. Artur Zawadzki, Prezes, Gemius
10.00-10.25
Porównanie skuteczności reklamy video w internecie i TV.
Karol Suchenek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej i Performance O2
10.35-11.00
Czy CTR prawdę Ci powie? Rzecz o zmianach w podejściu do planowania i pomiaru kampanii on-line.
Anna Sakowicz, Partner,  Mindshare
11.10-11.35 Sewisy społecznościowe jako przestrzeń badawcza. Krzysztof Sobieszek, Nasza klasa
11.45-12.10
Co można kupić za pieniądze w marketingu, czyli nowe spojrzenie na media: paid, owned,earned.
Tomasz Rzepniewski, Director,  MEC Interaction
12.10-13.10 Lunch
13.10-13.35 Polska na tle Europy i Świata. Andrzej Garapich, PBI
13.45-14.10 Wyniki Badania AdEx 3Q 2010 – Aleksandra Łuczyńska, Assistant Manager  
Business Development PwC Polska
14.20-14.45 Perspektywy rozwoju i trendy w bankowości internetowej. Rafał Borkowski, Dyrektor Marketingu, Mbank
14.45-15.15 Przerwa kawowa
15.15-16.10
Czy obecność mojej marki na Facebooku w ogóle ma sens?
Dariusz Andrian, Dyrektor Generalny , Michał Wolniak, Dyrektor Kreatywny, Heureka
16.20-16.45 Blogerzy, trendsetterzy i inni lanserzy… Marta Klimowicz, Maciej Budzich, MediaFun
16.55-17.20
Forum IAB 2011, czyli o tym co będzie na ustach wszystkich za rok,
a po raz pierwszy będzie można to usłyszeć już teraz – czyli o rosnącym fenomenie
geolokalizacji, Łukasz Lewandowski, Dyrektor Współzarządzający K2 Internet SA

Szczegóły na stronie www.forumiab.pl.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu