Google Analytics 360 Suite – nowe narzędzie Google

fot. ©violetkaipa- bank zdjęć Fotolia.com

fot. ©violetkaipa- bank zdjęć Fotolia.com

Google udostępnia nową platformę analityczną, umożliwiającą pełne zrozumienie procesu zakupowego, który konsumenci odbywają w internecie. Narzędzie, które integruje dane pochodzące z różnych źródeł pokaże, jaki sposób klienci wyszukują produkty online i jak dokonują finalnego zakupu.

Harry Tannenbaum – Head of Marketing Analytics, Nest

Firmy przeznaczają duże kwoty na działania marketingowe. Nowe narzędzie Google pozwoli im lepiej zrozumieć, ile pieniędzy przeznaczyli oni na działania, które przyniosły korzyści, a ile nie.
Nowe narzędzie Google Analytics 360 Suite jest odpowiedzią na kilka problemów. Po pierwsze aż 84% marketerów uważa, że dane, które posiadają nie są wystarczająco dobrze zintegrowane. Dzisiejsze narzędzia analityczne są bardzo wyspecjalizowane, jednak aż 60% marketerów uważa, że ich używanie jest zbyt trudne.

Jak wychwycić chwilę?

Ponadto telefony komórkowe na zawsze zmieniły zachowania konsumentów. Dzięki mobilnej wyszukiwarce zwiększyła się liczba wizyt na poszczególnych stronach, ale jednocześnie skróceniu uległ czas pobytu na każdej z nich. Zatem marketerzy stanęli przed bardzo trudnym wyzwaniem. Muszą oni dostarczyć konsumentom użyteczną informację na temat produktu w ich krótkich momentach zaangażowania. Te chwile są niezwykle ważne i cenne bo to one decydują o dokonaniu zakupu.

6 informacji o Google Analytics 360

  1. Pozwoli określić czy niektórzy klienci częściej kupują dany produkt niż pozostali
  2. Umożliwi sprawdzenie czy klienci na stronę sklepu trafili dzięki wpisaniu zapytania w wyszukiwarkę Google. Na skutek takiej wiedzy, reklamodawca w kilku prostych krokach będzie mógł stworzyć kampanię AdWords
  3. Zaletą jest fakt, że przedsiębiorca prowadzi jedną kampanię (wszystkie dane są analizowane przez Google Analytics 360 Suite)
  4. Narzędzie  dostarczy reklamodawcy użytecznego wglądu na temat zachowania konsumenta, ale nie wygeneruje większej liczby danych.
  5. Umożliwi on przejrzystą organizację danych
  6. Dzięki niemu dzielenie się informacjami wewnątrz przedsiębiorstwa będzie nadzwyczaj proste

Więcej informacji znajdziecie tutaj.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.