Google i Vogue wprowadzają do magazynu dodatkowe treści aktywowane głosowo

fot. vogue.com

fot. vogue.com

Google i Vogue zawarły partnerstwo, w ramach którego wrześniowy numer popularnego na całym świecie magazynu modowego będzie umożliwiał pozyskanie dodatkowych informacji na temat gwiazd za pomocą inteligentnego głośnika.

Czy kiedykolwiek wyobrażaliście sobie, o co zapytalibyście gwiazdę światowego formatu, jak na przykład Jennifer Lawrence, która pojawi się na okładce Vogue? Już wkrótce będzie to po części możliwe, gdyż z okazji 125 urodzin magazynu, Vogue nawiązało współpracę z Google Home. W efekcie tego za pomocą możliwe będzie pozyskanie dodatkowych informacji o artykułach zaprezentowanych w najbliższym numerze. Czytelnicy będą mogli poprosić za pomocą asystenta Google Home o odpowiedź na dowolne pytanie dotyczące wybranych artykułów, a dziennikarze podzielą się z nimi fragmentami oraz anegdotami z wywiadów m.in. z Megyn Kelly, Nicole Kidman, Jennifer Lawrence, Serena Williams czy Oprah Winfrey, które nie zostały wydrukowane.

Coraz więcej wydawców, m.in. Hearst, CNN oraz Quarts, pracuje nad tworzeniem sposobów, które umożliwiłyby na nietypowe czytanie wiadomości i tekstów przez Amazon Echo. Podobnych działań podejmuje się teraz Google, a na początku tego roku wykorzystano asystenta w promocji filmu „Piękna i Bestia”, a w kwietniu w kampanii kanapki Burger King.

To jednak nie jedyne wcielenie technologii, gdyż z okazji rocznicy pojawią się także filmy wideo 360 stopnii Supermodel Closets”. Widzowie będą mogli zajrzeć do szaf modelek dzięki wirtualnej rzeczywistości. W ten sposób wydawca przybliży swoim odbiorcom zakamarki świata mody i ukaże swoją otwartość na nowe technologie. Być może taki krok ze strony Vogue zainspiruje inne magazyny do wykorzystania tego typu rozwiązań. Posiadacze głośnika mogą przetestować je już teraz.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.