Human to Human – koncepcja marketingu odkryta na nowo?

fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.comt

fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.comt

Podczas konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ), której patronem medialnym jest MarketingLink odbędą się prelekcje w modelu Marketerzy dla Marketerów. Eksperci zaprezentują założenia i efekty swoich kampanii „od kuchni”.

Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie 6-7 października w Warszawie. Będą to dwa dni wypełnione dawką praktycznej wiedzy oraz pomysłów i inspiracji. Dzień pierwszy to prezentacje licznych case studies kampanii marketingowych. Będzie to przenikliwe spojrzenie w przeszłość – na to, co w marketingu działo się w ostatnich miesiącach.

  • Lojalność. Najtrudniejsza do osiągnięcia i najbardziej pożądana.
  • Od kołyski aż po grób. Shopper i jego podróż dookoła marki – dzisiaj.
  • Event marketing jako poligon doświadczalny dla marki.

Dzień drugi – wykłady na temat przyszłości i sposobów, w jaki marketerzy mogą mierzyć się z wyzwaniami, przed którymi stoją. Dla uczestników Forum te spotkania z coachami będą unikalną możliwością rozwoju miękkich umiejętności, zaczerpnięcia inspiracji oraz wzięcia udziału w aktywnej dyskusji.

  • CSR & odbiór rynkowy, a trendy przyszłości?
  • Jak budować bliską relację z konsumentką i dlaczego niezbędne jest do tego mapowanie psychograficzne?
  • Wymyślmy firmę na nowo

Uczestnicy Forum Marketingu Zintegrowanego to przede wszystkim przedstawiciele średniego i wyższego szczebla zarządzania w działach marketingu, osoby na co dzień mierzące się z wyzwaniami rynku i szukające inspiracji oraz wymiany doświadczeń z innymi praktykami. To również wybitni eksperci i profesjonaliści, którzy nie boją się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem.

8. Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się w dniach 6-7 października 2016 roku w kinie Cinema City, w Galerii Mokotów, w Warszawie. Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.