BLOK

GODZINA

PRELEGENCI

FIRMA

08:30 – 09:30 Rejestracja – powitalna kawa
WSTĘP
09:30 – 09:40 Przywitanie gości
09:40 – 10:00 Melanie Varley – Chief Strategy Officer
Introducing Paid, Owned and Earned – a communication framework for tomorrow
MEC Global
10:00 – 10:20 Barbara Frątczak – Research and Developement Executive
Agata Grabowska – Research and Developement Executive
Co w trendach piszczy? Prognozy trendów konsumenckich na rok 2011
4P Research Mix
10:20 – 10:35 Barbara Krug – Business Development Director
Jarosław Pawlak
– Prezes IIBR
Patrz albo klikaj! Konsument w świecie reklamy internetowej
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych
BLOK I – PAID
10:40 – 11:00 Tomasz Fochtman – Business Development & Strategic Director
Co można a czego nie można kupić za pieniądze w marketingu, czyli nowa rola mediów płatnych w cyfrowej rzeczywistości
MEC
11:00 – 11:20 Mark Cowan – Emerging Markets
Understanding the value of a social media impression
Facebook
11:20 – 11:40 Marcin Bogłowski – Dyrektor Działu Badań i Rozwoju
Marcin Skowroński
– Dyrektor Strategii i Rozwoju
Nowe przeciwko staremu. Wojna? Czy może o tym, jak stworzyć tornado, które nie stanie się burzą w szklance wody.
TVN
Onet.pl
BLOK II –  OWNED
11:50 – 12:10 Maciek Maciejewski – Creative Group Head
Marcin Dworucha
– Managing Director
Gdy kończą się wykupione kliki
MEC
f25
12:10 – 12:30 Wojciech Jabczyński – Rzecznik Grupy TP
Korporacyjny blog sposobem na przełamywanie stereotypów i nowoczesną komunikację z klientami
Grupa TP
12:30 – 12:50 Monika Popławska – Business Executive Manager, Członek Zarządu
Skuteczne wykorzystanie mediów owned – Case Study miksów kawowych Nescafe
Nestle
12:50 – 13:10 Anna Panek – Manager ds Mediów
Grzegorz Smyka
– Interaction Manager
Populacja.pl jako przykład wykorzystania mediów typu Owned, który przekłada się bezpośrednio na wyniki biznesowe
PTK Centertel
MEC
13:10 – 13:30 Adam Kwaśniewski – Head of Display & Agencies
Fajne, koniecznie z dźwiękiem.
Krótka historia o tym, co właściwie robią ludzie w internecie z materiałami video i co z tego może wyniknąć dla Twojej marki
Google/YouTube
13:30 – 14:30 Przerwa na lunch
BLOK III – EARNED
14:30 – 14:50 Tomasz Rzepniewski – Interaction Director
Blogosfera a reklama: prezentacja najnowszych wyników badania polskiej blogosfery.
Jak skutecznie wykorzystać potencjał mediów EARNED? Case Studies
MEC
14:50 – 15:10 Izabela Kochańska – Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej
Citi Handlowy – wykorzystanie mediów Earned na przykładzie kampanii Citi Mobile
CITI Handlowy
15:10 – 15:30 Tomasz Piątkowski – Managing Director
Ile warte są “Earned media”?
Czy pozytywna opinia i rekomendacja konsumencka to jedyny efekt działania “Earned media”? Jak ocenić wartość tych “mediów”? Jaki nieoczywisty wpływ na działania marketingowe mają “Earned media”? Jaka jest rola wyszukiwarek w całym modelu POE?
Outrider
15:30 – 15:50 Dariusz Andrian – Dyrektor Zarządzający
Aleksander Winciorek
– Dyrektor ds. Badań i Rozwoju
Siła marki w przestrzeni społecznościowej.
Przedstawienie metodologii i narzędzi umożliwiających stały pomiar obecności i skuteczności marek w mediach typu Earned
Heureka
PANEL DYSKUSYJNY
16:00 – 16:40 Tomasz Fochtman, Dariusz Andrian, Wojciech Jabczyński, Iza Kochańska,
Adam Kwaśniewski, Marcin Skowroński

Czy naprawdę pieniądze to nie wszystko?
MEC, Heureka, Grupa TP, CITI Handlowy, Google/YouTube, Onet.pl
PODSUMOWANIE
16:40 – 16:50

Więcej informacji na stronie www.forum.mecinteraction.pl.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu