Oferta Insignii została wybrana w wyniku przetargu, podczas którego agencje musiały zaprezentować strategie działań internetowych dla wybranych grup produktów z oferty BSH.

– W przetargu pokazaliśmy że artykuły gospodarstwa domowego są częścią naszego życia, częścią która jest ciekawa i daje przestrzeń dla niestandardowych działań w Internecie – mówi Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej Insignia. – Dobrym przykładem może być Siemens Fresh Look, który szybko trafił do realizacji, gdzie marka Siemens, w towarzystwie Karoliny Malinowskiej, odświeża szafy Polaków, angażując do współtworzenia internetowego magazynu modowego – dodaje.

– Naszym celem jest ciekawe i obrazowe komunikowanie zalet produktów AGD marek Bosch i Siemens w Internecie – mówi Zbigniew Sabat, specjalista ds. PR w firmie BSH. – O zwycięstwie Insignii zadecydowało zrozumienie potrzeb i charakteru obu marek oraz oryginalność zaproponowanej strategii – podkreśla.

W ramach stałej współpracy Insignia zrealizuje wszystkie kampanie internetowe dla marek Bosch i Siemens. Insignia odpowiedzialna będzie za strategię, kreację oraz technologię.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu