Jak dostarczyć jak najlepszych doświadczeń użytkownikom i klientom?

konferencja strategia marketing
Już w kwietniu, specjaliści branży UX przyjadą do Warszawy, żeby uczyć, jak lepiej projektować doświadczenia swoich użytkowników i klientów.
Jak zaprojektować markę, produkt, stronę www lub oddział naszej firmy w taki sposób, aby dostarczyć jak najlepszych doświadczeń naszym użytkownikom i klientom? Jak projektować nowe rozwiązania, żeby przynosiły nie tylko ekonomiczny dochód, ale i pożytek dla społeczności, do których są skierowane?
Wielkimi krokami zbliża się siódma edycja UX Poland. Przez cztery dni, od 11 do 14 kwietnia, projektanci, profesjonaliści i laicy UX oraz przedsiębiorcy wezmą udział w 16 wykładach i 8 całodniowych warsztatach, aby uzyskać odpowiedzi na te pytania.
W ciągu sześciu poprzednich edycji konferencja UX Poland gościła ponad dwa tysiące uczestników, którzy mogli się spotkać z ponad setką światowej sławy specjalistów branży UX (z ang. user experience) i HX (z ang. human experience) ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Afryki, krajów Bliskiego Wschodu oraz z Australii. Tym razem organizator, firma uselab, zaprosi uczestników do Centrum Nauki Kopernik, położonego nad brzegiem Wisły.

Od specjalistów dla specjalistów

Swoje wykłady i praktyczne warsztaty poprowadzi 16 światowej sławy ekspertów i ekspertek z firm, będących liderami w swoich branżach. Wśród nich znajdą się między innymi:
  • Jeff Gothelf (USA), autor książkowego bestselleru „Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience”, współzałożyciel i prezes Neo Innovation;
  • Kendra Shimmel (USA), dyrektorka zarządzająca Cooper.com, Superwoman designu i strategii;
  • Franco Papeschi (Chiny), dyrektor kreatywny Frog Design w Szanghaju, specjalista UX, pomagający przedsiębiorcom przekuć pomysły w produkty i start-upy;
  • Jason Ulaszek (USA), założyciel UX for Good, organizacji wykorzystującej narzędzia UX do projektowania rozwiązań palących problemów społecznych, założyciel i prezes Inzovu;
  • Lea Simpson (UK), dyrektorka strategiczna TH_NK, specjalistka od połączeń technologii, biznesu i innowacji;
  • Draginja Nadaždin (Polska), dyrektorka Amnesty International Polska, członkini Rady Programowej Zachęty Narodowej Galerii Sztuki;
  • Martin Oberhäuser (Niemcy), założyciel i dyrektor zarządzający Bureau Oberhaeuser, pasjonat wizualizacji danych i projektowania informacji;
  • Wyatt Starosta (USA), UX researcher and strateg w Open Table, skupiony na “humanizacji” technologii;
  • Beverly May (USA), inicjatorka i dyrektorka wykonawcza UX Awards, nauczycielka i konsultantka UX z prawie 20-letnim doświadczeniem w pracy przy projektach technologicznych;
  • Giles Colborne (USA), dyrektor zarządzający cxpartners, członek jury UX Awards, autor książki “Simple and Usable”, która stała się hitem w USA, UK i Chinach;
  • Sargheve Sukumaran (Indie/Polska), założyciel i Design Strategist w Designforstartups, wcześniej Head of Mobile Product Design w Samsung Design Studio, od ponad 9 lat projektujący produkty i doświadczenia w Europie, USA i Chinach;
  • Bartek Balewski (Hiszpania), ekspert UX w Google, certyfikowany Google Sprint Master, specjalizujący się wprojektowaniu interakcji i usług;
  • Marcin Bober (Polska/Holandia), projektant interakcji w Google, zajmujący się upraszczaniem skomplikowanych systemów, projektowaniem dla profesjonalnych odbiorców, wizualizacją informacji i informatyką społeczną.

Odpowiedzialność przede wszystkim

Głównym tematem UX Poland będzie w tym roku Odpowiedzialność w Projektowaniu. Podczas konferencji będą prezentowane przykłady produktów i usług zaprojektowanych w taki sposób, aby nie tylko generowały ekonomiczne zyski, ale również działały na korzyść społeczności, w których są wykorzystywane.
Partnerami merytorycznymi wydarzenia zostały organizacje na co dzień zajmujące się pracą na rzecz odpowiedzialności: Amnesty International, walcząca o przestrzeganie praw człowieka na całym świecie i UX for Good, amerykańska organizacja wykorzystująca narzędzia UX do rozwiązywania społecznych problemów, głównie w Afryce.
Dzięki temu partnerstwu, oprócz wysłuchania wykładów, uczestnicy będą mogli wziąć udział m.in. w projektowaniu rozwiązania, które ma szansę realnie wpłynąć na przebudowę i wzmocnienie systemu, wykorzystywanego do zarządzania problemem uchodźców na świecie.
Bilety na wydarzenie, któremu patronuje MarketingLink dostępne są pod adresem http://www.uxpoland.com/#tf-ticket
Więcej informacji o wydarzeniu znaleźć można na stronie internetowej: www.uxpoland.com oraz na profilach społecznościowych: www.facebook.com/UxPoland i https://twitter.com/UXPoland

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.