Omnikanałowość daje niezwykłą przewagą w walce o konsumentów, dlatego tak ważne jest, aby firmy wiedziały jak osiągnąć porozumienie pomiędzy poszczególnymi kanałami.

Podczas konferencji Omnichannel Commerce, na którą zaproszeni są ci, którzy w firmach odpowiadają za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, a także, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości.

Podczas spotkania, zgromadzeni na nim goście dowiedzą się m.in.:

  • o tym jaką powinno stosować się metodykę, tak, aby wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
  • jakie rozwiązania mogą mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży
  • jak wykorzystać potencjał omnichannel w sposób optymalny tak, aby zwiększyć sprzedaż in-store
  • jak komunikować się z cyfrowymi emigrantami oraz cyfrowymi autochtonami
  • jak wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
  • które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
  • kto skutecznie zimplementował omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
  • w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii

Wśród prelegentów pojawią się m.in.:

  • Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
  • Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
  • Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
  • dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
  • Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
  • Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
  • Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
  • Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
  • Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Wydarzeniu, które odbędzie się 26 listopada w Warszawie, w Hotelu Polonia Palace, patronuje Marketing Link.

 

Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia tutaj.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu