Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?

zaangazowanie komputer okulary

Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Anna Sakowicz – Data & Analytics Officer w SMG Polska, Yuri Drabent – Creative Director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10., jubileuszowej edycji Forum IAB.

W dniach 8 i 9 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Forum IAB, inspirującej konferencji w obszarze marketingu internetowego w Polsce. Wydarzenie organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska odbywa się w tym roku pod hasłem: „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. O trendach i działaniach, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku, opowie kilkudziesięciu ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy.

Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami dotyczącymi customer experience w innych krajach europejskich i w Stanach Zjednoczonych podzielą się zagraniczni keynote speakerzy: Brian Solis, Randall Rothenberg, CEO & President IAB US, Nicola Mendelsohn, VP EMEA Facebook, Steve King, CEO Publicis Media i Nikki Mendonça, EMEA President OMD. Uczestników inspirować będą również prelegenci z kluczowych na polskim rynku agencji, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas zeszłorocznego Forum IAB: Yuri Drabent, Creative Director Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group i Anna Sakowicz, Data & Analytics Officer SMG Polska. W drugim dniu wystąpienia będą się odbywały równolegle w trzech salach, obejmując zagadnienia:

  • Omnichannel,
  • Customer Journey,
  • Design Thinking & Innovation,
  • Badania & Insights,
  • Technologia w służbie użytkownika.

Pełen program Forum IAB 2016 znajduje się pod adresem:http://bit.ly/agenda_Forum


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.