Konferencja Digital Marketing Revolution

600x400_2

Digital Marketing Revolution to połączenie digitalowych targów, interaktywnej strefy expo z ogromną częścią konferencyjno-warsztatową a także strefą networkingu i odpoczynku. Podczas konferencji powstanie pierwsze w Polsce Cyfrowe Miasto.

Strefa Expo

Strefę expo tworzą dzielnice, w ramach których swoje usługi, produkty, osiągnięcia i rozwiązania prezentują firmy i start-up’y w kilkunastu kategoriach. To specjalnie zaaranżowana przestrzeń w poszczególnych dzielnicach tak, by każda z osób odwiedzających strefę expo mogła przetestować najnowsze usługi i technologie, spokojnie porozmawiać i zadać nurtujące ją pytania.

Każda z dzielnic będzie miała swojego opiekuna-osobę, do której będzie można się zwrócić z prośbą o wskazanie firmy, która realizuje usługi, posiada narzędzia, tworzy rozwiązania, których uczestnik poszukuje.

W strefie expo odbywać się będą również dodatkowe prezentacje produktowe i case studies, które pozwolą osobom zainteresowanym bliżej poznać prezentowane usługi i narzędzia.

Strefa konferencyjno-warsztatowa

Podczas 2 dni Digital Marketing Revolution na 2 dużych scenach odbędzie się kilkadziesiąt wystąpień, pełnych wartościowej wiedzy i wskazówek dla osób odpowiedzialnych za działania marketingowe i promocyjne w firmach.

Dodatkowo w „centrum nauki” odbędzie kilkanaście warsztatów realizowanych w grupach po 15-20 osób oraz sesje round-table, podczas których wspólnie z uczestnikami spróbujemy odnaleźć możliwe rozwiązania i wyciągnąć wnioski do dalszych działań marketingowych.

Dla osób, które będą chciały podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami, a nie będą miały możliwości wystąpić na scenie, przygotowaliśmy Speakers Corner. Będzie to miejsce, gdzie każdy z uczestników, po wcześniejszej rejestracji wystąpienia, będzie mógł poprowadzić własną prezentację.

Strefa networkingu i odpoczynku

Przez cały czas trwania Digital Marketing Revolution prowadzone będą profesjonalne sesje networkingowe, dzięki którym łatwiej będzie nawiązać nowe relacje, poznać pozostałych uczestników, wystawców i Ekspertów wydarzenia i jeszcze pełniej wykorzystać spędzony na wydarzeniu czas.

Nie obejdzie się również bez miejsca odpoczynku-w Cyfrowym Mieście będzie nim Park-to tam wśród zieleni będzie można na chwilę usiąść, napić się kawy, zjeść i spokojnie porozmawiać.

Eksperci

Do współpracy w ramach Digital Marketing Revolution zaprosiliśmy szerokie grono Ekspertów. Swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami podzielą się m.in.: Łukasz Chojnowski (United Ideas), Basia Sołtysińska (Life Tube), Marcin Gruszka (Play), Rob Mosley (Nonsens), Mick Griffin (Brand 24), Monika Czaplicka (Wobuzz) oraz Dominik Kaznowski (Digital We).

Program

Program Digital Marketing Revolution porusza najaktualniejsze tematy z obszaru Marketingu, e-marketingu, Digital Marketingu i Nowych technologii. W ramach bloków: trendy, psychologia reklamy, narzędzia i rozwiązania, strategie i planowanie działań, Internet rzeczy, social media, analityka i optymalizacja, prawo i kontroling poruszone zostaną m.in. takie tematy jak:

• Prognozy dla Digital Marketingu na 2015-2025
• Jak wyjść poza schemat i faktycznie tworzyć kreatywny digital marketing
• Psychologia w Digital Marketingu
• Jak budować lojalność klientów
• Zaangażowanie – najpotężniejsza broń digital marketingu
• Big Data i rozwiązania w chmurze, które warto wykorzystać
• Google Revolution
• Service Design Thinking
• Najlepsze narzędzia do zarządzania automatyzacją marketingu
• Jak budować strategię mobile marketingu
• Jak w digital tworzyć content, którym podzielą się inni i wrócą po więcej
• Jak pracować w digital marketingu, nie pogubić się i odnieść sukces
• Digital marketing w organizacjach charytatywnych i pozarządowych
• Najskuteczniejsze media w digital marketingu
• Internet rzeczy
• Cyfrowe waluty – co nas czeka, jak je wykorzystać
• Przyszłość Social Media
• Współpraca z influencers, blogerami, vlogerami
• LinkedIn Mastery
• SEO, SEM, optymalizacja
• Analityka internetowa w czasie rzeczywistym w kanale off- i on-line
• Zwrot z inwestycji w digital marketingu
• Controlling w marketingu, jak ocenić finansową opłacalność działań marketingowych, w kontekście budżetu organizacji

Oprócz tego poznać będzie można nowości ze świata Digital, m.in.: smart TV, bicony, bitcoiny, zoom.me, pomysły start-up’ów, okulary Oculus i drukarki 3D.

Afterparty

Pierwszego dnia, od godz. 18.00 organizatorzy zapraszają na After Party, by już w mniej oficjalnej atmosferze kontynuować rozpoczęte rozmowy i dyskusje.

Bilety dostępne na www.DigitalMarketingRevolution.pl
facebook.com/DMRpl
@DMRpoland


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.