Uczestnicy kongresu będą mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszymi trendami w branży PR na świecie, ale również dowiedzieć się, jak efekty swoich działań mierzą inne branże. Interesująco zapowiada się panel poświęcony komunikacji instytucji państwowych. O efektywności Public Relations w policji będzie opowiadał Mariusz Sokołowski, rzecznik Komendanta Głównego Policji, a dyrektor Biura Promocji Miasta, Paweł Romaszkan, na przykładzie Wrocławia, zdradzi receptę na sukces efektywnej promocji miasta. Nie zabraknie również wystąpień dotyczących mierzenia skuteczności działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych i CSR.

W programie konferencji zaplanowano wystąpienia plenarne i debaty, podczas których zaprezentowane zostaną wyniki najnowszych badań oraz najciekawsze case studies z ostatnich lat, m.in. nagrodzona w konkursie Złote Spinacze 2010 kampania „Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj” koalicji „Masz głos, masz wybór”, o której opowie Zbigniew Gajewski z PKPP Lewiatan.

Szczegółowy program kongresu dostępny jest na stronie internetowej www.kongresprofesjonalistow.pl.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu