Gala e-Commerce Polska awards, której patronował Marketing Link już za nami. Zobaczcie kto zwyciężył w poszczególnych kategoriach.

Podczas uroczystości poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w konkursie, w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. Sklepy zostały podzielone według wielkości – nagrody otrzymały małe, a także średnie i duże e-sklepy. W tym roku wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.

W kategoriach z zakresu brandingu wyłoniono następujących laureatów:

Design roku

Laureat w grupie małych sklepów: NaturalChic.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: BRW.com.pl

Innowacja roku

Laureat w grupie małych sklepów: Pasujemi.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Ravelo.pl

Pomysł promocyjny roku

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Answear.com

Mobilny design roku

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl

Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

Laureat w grupie małych sklepów: 4Gift.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Kazar.com

W kategoriach z zakresu sprzedaży wyłoniono następujących laureatów:

Przełamanie nieufności

Laureat w grupie małych sklepów: Gorseciarka.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Sephora.pl

Strona roku            

Laureat w grupie małych sklepów: e-zabawkowo.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Fly.pl

m-Commerce

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Zalando.pl

Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl

W kategorii Najlepsza obsługa klienta konsumenci wybrali:

Laureat w grupie małych sklepów: Balladine.com

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl

“Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe – mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. – mówi Patrycja Sass – Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej. – Elementem uroczystości, bardzo cenionym przez jej uczestników, jest networking biznesowy. Po zakończeniu Gali wszyscy wzięli udział w after party, które było doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży e-commerce w Polsce.” – dodaje Sass – Staniszewska.

 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu