Marketing cyfrowy ciągle odkrywa przed nami swoje możliwości. Warto być zatem na bieżąco. Idealną do tego okazją będzie tegoroczna edycja Marketing Festival w Brnie, podczas której eksperci z całego świata poruszą m.in. kwestie zwiazne z analityką internetową, SEO PPC, reklamą i sieciami społecznościowymi.

W tym roku konferencja dotycząca marketingu cyfrowego, która corocznie przyciąga tysiące marketingowców z całego świata, zaskoczy wyrafinowanym programem i świetną organizacją. Festiwal odbędzie się w dniach 26-28 listopada 2015 roku w Brnie, wydarzenie skupi się głównie na ekskluzywnych treściach prelekcji i wzmocnieniu współpracy marketingowców z Czech oraz z zagranicy. Jednym z prelegentów będzie Marty Neumeier, autor książki ‚The brand Gap’ – opowie on o swoim unikalnym know-how i podzieli się doświadczeniem zdobytym podczas wieloletniej pracy przy globalnych kampaniach. Guru PPC – Larry Kim i Daniel Waisberg – szanowany analityk londyńskiego oddziału Google również widnieje na potwierdzonej liście gości godnych szczególnej uwagi. Oprócz wykładów i warsztatów uczestnicy mogą spodziewać się obszernego programu dodatkowego i wyjątkowej mobilnej aplikacji przeznaczonej do nawiązywania znajomości.

Tegoroczny Marketing Festival ma być wyjątkowy – przesądzi o tym nie tylko innowacyjny charakter i treść wykładów. Organizatorzy postawili na wzmocnienie międzynarodowego zaangażowania zarówno wśród zaproszonych ekspertów jak i uczestników. Czterodniowy program konferencji marketingowej będzie koncentrował się szczególnie na specjalistach ds. marketingu cyfrowego nie omijając jednak tematyki reklamy tradycyjnej. W zakresie marketingu internetowego zostaną poruszone kwestie analityki internetowej, SEO PPC, reklamy i sieci społecznościowych. Głównym punktem programu będzie wykład eksperta PPC Larry’ego Kima, który znajduje się na liście Forbesa – 10 najbardziej wpływowych ludzi marketingu Internetowego. Kreatywni artyści i zwolennicy reklamy tradycyjnej z pewnością docenią tematy skoncentrowane na budowaniu wizerunku marki i psychologii. Marty Neumeier, który zaprezentuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na wzajemne zależności między strategiami, designem i budowaniem wizerunku marki.

Wybór tegorocznych tematów i prelegentów opiera się na badaniach przeprowadzonych na całym świecie podczas kluczowych imprez dla branży marketingu cyfrowego, kompleksowego skautingu ekspertów oraz osobistego doświadczenia, którym może się pochwalić Jindřich Fáborský – organizator festiwalu. „W ciągu ostatnich 12 miesięcy uczestniczyłem w 15 konferencjach marketingowych w Europie i Usa. Niestety, merytoryczna wartość wykładów znacznie odbiegała od siebie, a programy imprez zbyt często stanowiły pewnego rodzaju autopromocję; lansowano pomysły odgrzewane lub zbyt abstrakcyjne, by być użytecznymi” – tłumaczy Fáborský i dodaje, że rozczarowujący brak ‚wartości dodanej’ na konferencjach jest jedną z najczęściej poruszanych kwestii wśród marketingowców. W tej sytuacji zadbanie o najwyższy poziom wykładów stało się priorytetem dla organizatorów tegorocznego Marketing Festival.

W tym roku festiwal wyróżni również większa dawka rozrywki oraz liczne możliwości spotkań na płaszczyźnie prywatnej między uczestnikami i gośćmi-prelegentami. Oprócz koncertów i imprez tematycznych organizatorzy przygotowują wyjątkową aplikację mobilną ‚Get Together’, która pozwoli na łączenie się uczestników zgodnie z ich zainteresowaniami, wymaganiami oraz z podobnymi planami biznesowymi. „Marketing Fetsival to nie tylko nowe informacje, ale również możliwość nawiązania nowych kontaktów. W ‚Get Together’ każdy chętny festiwalowicz będzie miał własne konto, aby łatwo wyszukać innych uczestników ze względu na kraj pochodzenia, markę, firmę lub sieci społecznościowe, a następnie skontaktować się z nimi poprzez wysłanie prywatnej wiadomości” dodaje Fáborský.

Specjalistyczne warsztaty w dyskretnej i przyjaznej atmosferze umożliwią spotkanie z mówcami twarzą w twarz podczas ich codziennej rzeczywistej pracy, a każdy uczestnik będzie mógł skorzystać z przewodnika online, który dostarczy informacji na temat interesujących miejsc w Brnie – zabytkowej stolicy Południowych Moraw.

Podczas Marketing Festival na scenie pojawi się 16 prelegentów. W ciągu czterodniowej konferencji uczestnicy będą mieli do wyboru nie tylko standardowe wykłady, ale również 20 warsztatów i 10 case’ów. Sprzedaż biletów rozpoczyna się 21 kwietnia 2015 roku o 10.00 na oficjalnej stronie konferencji. Cena pierwszych 300 biletów to 5,990 kc (bez vat). Każdy bilet zapewnia nielimitowany dostęp do wszystkich wykładów oraz imprez towarzyszących, dostęp do archiwum video, cateringu, tłumaczenia symultanicznego wykładów i pozwala na zapisy na czwartkowe warsztaty.

Program Marketing Festival

Marty Neumeier

Kto inny może twierdzić, że był tam, gdzie narodziły się produkty Apple, Adobe Systems czy Hewlett-Packard? W ciągu ostatniego ćwierćwiecza otrzymał setki nagród jako grafik i copywriter. Teraz uczy firmy jak wypełnić lukę między strategią biznesową a projektowaniem. Prawie dziesięć milionów ludzi przeczytało jego pierwszą książkę – ‚The Brand Gap’, zaś późniejsza pozycja – ‚Zag’ – została okrzyknięta jedną z najlepszych stu książek biznesowych wszechczasów. Przybędzie do Brna, aby ujawnić zasady z jego ostatniego dzieła – ‚The Brand Flip’.

Larry Kim

Jego nazwisko można znaleźć na liście Forbes – 10 najbardziej wpływowych ekspertów marketingowych, a PPC Hero blog ogłosił go najbardziej wpływowym ekspertem PPC na świecie. Ten znakomity guru PPC i CEO w WordStream ma dostęp do ogromnych bazy danych – jego oprogramowanie używane jest do zarządzania kampaniami AdWords. Dobrą wiadomością jest to, że nie boi się dzielić swoją wiedzą!

Daniel Waisberg

Ikona analityki internetowej i niewątpliwie jeden z najlepiej wykształconych ludzi w tej dyscyplinie. Tuz analityki z londyńskiego oddziału Google pojawi się na Festiwalu z bardzo kokretnym przemówieniem.

Aleyda Solis

Ta Hiszpanka, której nie da się nie zauważyć, jest jednym z członków małej grupy europejskich konsultantów SEO. Aleyda specjalizuje się w międzynarodowym SEO, a oprócz swojej działalności w Europie jest również aktywna w Ameryce Łacińskiej i USA. Publicystka bloga MOZ zawsze olśniewa uczestników konferencji swoja wiedzą i różnorodnością zebranych danych.

Bart Schutz

Mówi o sobie: starszy oficer psychologii i twierdzi, że Testy A/B są jak Święty Graal. Przeprowadził ich około 2500. Bart jest ekspertem w dziedzinie psychologii klienta, neuromarketingu i technik perswazji online i często otrzymywał tytuł najlepszego mówcy na konferencjach w USA.

Jason Acidre

Jason Acidre jest cenionym ekspertem SEO! Mieszka i pracuje na Filipinach, posiada renomowaną agencję, a większość jego klientów pochodzi z USA. Warto odwiedzić jego blog Kaiser Sage, gdzie znajduje się mnóstwo artykułów o tematyce technicznej lub jego konto Twitter, na którym jest śledzony przez wiele największych cyfrowych gwiazd.

Cyrus Shepard

Ten przedstawiciel amerykańskiej MOZ zna już atmosferę Marketing Festival. Wtedy w swoim wystąpieniu zwrócił uwagę na zmiany w algorytmie Google i przyszłość wyszukiwań w ogóle. Na tegorocznym Festiwalu przygotuje zupełnie nowe wystąpienie, którego treść zostanie ogłoszona wkrótce.

Bjoern Sjut

Kiedy spytaliśmy chłopaków z MailChimp, kto wykorzystuje ich projekty do najciekawszych rzeczy, automatycznie i bez chwili namysłu odpowiedzieli: agencja Bjoern i Finc3. Bjoern wygłosi bardzo praktyczne mowy dla wszystkich zainteresowanych rozwiązaniem CRM i zwiększeniem wydajności e-mailingu.

Dotychczas ogłoszone zostało tylko 1/4  programu Marketing Festival. Pozostali prelegenci zostaną przedstawieni w kolejnych miesiącach na marketingfestival.cz.

O Festiwalu

Pod względem liczby uczestników, treści i opinii Marketing Festival jest jedną z najbardziej prestiżowych konferencji dotyczących marketingu cyfrowego w Europie. Ta specjalistyczna kilkudniowa konferencja została zorganizowana po raz pierwszy w 2013 przez Jindřicha Fáborský’ego w celu podniesienia jakości i poprawy ogólnego podejścia do klientów i konferencji nie tylko w Czechach, ale również w krajach sąsiadujących.

Festiwal zawdzięcza swój sukces przede wszystkim ścisłej współpracy jego organizatorów i ekspertów zagranicznych, którzy przygotowują prezentacje zwykle już kilka miesięcy wcześniej. Rezultatem tego jest konferencja poruszająca tematy zupełnie unikalne w swoich dyscyplinach (nawet na poziomie międzynarodowym). Większość wystąpień jest skierowana do specjalistów SEO, reklamy PPC, analityki internetowej i innych dyscyplin w świecie marketingu cyfrowego.

Wydarzenie wspiera edukację również poprzez inne działania. Każdego dnia marketingowcy oglądają przeciętnie 40 przemówień technicznych na płatnym videoportalu, festiwal pomógł również w publikacji książki zatytułowanej ”Online Marketing w 2013 roku”. Wśród festiwalowych gwiazd z poprzednich lat są: Avinash Kaushik, dr Peter Meyers, Mike King, Neil Patel i Cyrus Shepard. Główne wydarzenia Festiwalu odbywają się w Teatrze Janáčka w Brnie, a jego coroczna frekwencja przekracza 1000 marketingowców zarówno z Czech jak i zza zagranicy.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu