Artykuł znajduje się poniżej reklamy

W jaki sposób zwiększyć konwersję e-mail marketingu? Jak zbudować trwałe więzi z klientami? Co zrobić, by uniknąć kryzysów spodowodowanych feralnymi e-meilami? Dowiemy się już za miesiąc.

22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V już edycja Mail My Day. Jest to jedno z największych wydarzeń e-marketingowych, na którym eksperci i praktycy z dziedziny marketingu internetowego podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Oprócz prelekcji, organizatorzy przygotowali warsztaty, podczas których będzie można przekuć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności, przydatne w pracy marketera.

Zaproszeni goście

Konferencja Mail My Day to okazja, aby spotkać się z ekspertami od e-marketingu, wśród nich: Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Paweł Sala, Barbara Stawarz czy Monika Czaplicka. Oprócz polskich specjalistów z dziedziny e-marketingu, organizatorzy zaprosili również zagranicznych ekspertów: na scenie pojawią się Jordie van Rijna (Email Monday), Guy Hanson (Return Path) oraz Kath Pay (Holistic Email Marketing).

Co nas czeka podczas tegorocznej edycji?

Konferencja trwa dwa dni i podzielona jest na dwie główne części. Pierwszego dnia, podczas prelekcji, uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną. Z kolei drugiego – w 100% praktyczną. Będzie więc można posłuchać ciekawych wystąpień, m.in. o tym, jak naprawić kryzysy w social media po wysłaniu feralnego mailaczy w jaki sposób Google Analytics widzi email marketing. Będzie też trochę o C-Matrix, czy o walucie w email marketingu, za którą odbiorca gotowy jest sprzedać… nawet swoją duszę! Z kolei osobom zainteresowanym wykorzystaniem email marketingu w B2B, Paweł Sala udzieli kilku praktycznych porad.

Drugi dzień poświęcony będzie w całości praktycznym warsztatom, dzięki którym zdobyta dzień wcześniej wiedza zostanie wzbogacona o twarde umiejętności.


Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

Specjaliści FreshMaila pokażą, na czym polega email marketing oraz jak przygotować strategię, aby wysyłka kampanii była skuteczna. Uczestnicy dowiedzą się również, jak efektywnie segmentować i personalizować wysyłki mailingów oraz odkryją tajemnice lead generation i lead nurturing.

Nadarzy się też okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę na temat Google Analytics oraz tego, jak wysyłać mailingi zgodnie z prawem. Głodni wiedzy będą mogli odbyć 15 ekspresowych, content marketingowych lekcji komunikacji z klientem.

V Mail My Day – czy warto?

Według organizatorki – Anny Łowczowskiej – nie ma lepszego sposobu na poznanie tajników skutecznego e-marketingu, jak osobiste doświadczenia i wiedza, którymi specjaliści tak chętnie się dzielą:

„Mail My Day to świetna okazja do poznania najnowszych trendów w online marketingu, zdobycia wiedzy o skutecznej promocji czy porozmawiania z ekspertem, który skieruje wasze działania na odpowiednie tory”.

Mail My Day – jak przekonują organizatorzy – to też odpowiednie miejsce dla wszystkich, którzy chcą zdobyć nowe kontakty lub zacieśnić relacje biznesowe.

Zapisy trwają!

Jeśli chcecie poszerzyć swoją wiedzę z e-marketingu, spotkać ekspertów z branży i nauczyć się, jak efektywnie tworzyć kampanie – zapiszcie się na Mail My Day!

Jak było rok temu?

A jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądała poprzednia, IV edycja Mail My Day, zobaczcie obszerną relację na blogu FreshMaila wraz z video.

Więcej szczegółów wydarzenia: mailmyday.pl

Portal MarketingLink jest patronem medialnym wydarzenia.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu