Już 4 i 5 listopada odbędzie się kolejna edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. Hasłem przewodnie wydarzenia jest “Marketing jutra przyszedł wczoraj”. 

Świat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko, dlatego organizatorzy Forum Marketingu Zintegrowanego podpowiedzą, jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.

Uczestnicy wydarzenia, które odbędzie się już w dniach 4–5 listopada, mogą zdobyć nowy warsztat, przekonać się jak działają inni i skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań. Wydarzenie odbędzie się online i wystąpią podczas niego eksperci m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, FMCG, czy digital.

Wsparcie branży marketingowej

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na bieżąco reaguje na szybko zachodzące zmiany w branży i rodzące się potrzeby, dlatego tegoroczne Forum Marketingu Zintegrowanego zyskało dodatkowy blok wiedzy o nazwie FMZ Clinic, którego celem jest wsparcie branży marketingowej. Po dwóch dniach konferencyjnych, uczestnicy otrzymają dostęp do serii warsztatów pomagających odnaleźć się w obecnej rzeczywistości.

Nie chcemy pozostawiać branży i marketerów z pytaniami bez odpowiedzi, Dlatego planujemy na bieżąco wskazywać rozwiązania adekwatne do sytuacji. Stąd pomysł kontynuacji FMZ w postaci kolejnych spotkań, które będą się odbywać w formie warsztatów ujętych w cykl FMZ Clinic. Branża potrzebuje otwartej dyskusji na temat przełomowych zmian rynku, nowych wyzwań i rozwiązań. Jako Stowarzyszenie podejmujemy to wyzwanie i dajemy przestrzeń do branżowej dyskusji o tym jak kreować nową rzeczywistość – mówi Paweł Wielkopolan Dyrektor ds. Rozwoju i Kluczowych Relacji SMB.

Dwa dni pełne wiedzy

– Zależy nam nie tylko na przedstawieniu najlepszych case’ów, ale przede wszystkim na pokazaniu jak w bieżącej sytuacji z aktualnymi wyzwaniami radzi sobie branża, zainspirowaniu uczestników i podpowiedzeniu po jakie rozwiązania w obecnych trudnych czasach warto sięgać. Dlatego materiał podzieliliśmy na trzy główne bloki tematyczne, tak aby łatwo było wrócić uczestnikowi do interesujących tematów, a także uzyskać kompleksową wiedzę dotyczącą danego zagadnienia – mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Pierwszy blok tematyczny

Pierwszy blok rozpoczyna się blokiem “Marki zajmują stanowisko” i debatą: “Covid to tylko przygrywka – co może zrobić marketer, by uratować Ziemię?“. Debata to rozwinięcie poruszonego przez nas w zeszłym roku tematu ekologii w marketingu, wskazujące, jak w najbliższym czasie warto rozwijać markę.

źródło: fmz.smb.pl

Pozostałe wystąpienia w tym bloku będą przykładami praktycznego zastosowania idei marek opartych na wartościach. Warto usłyszeć, jak wdrożyły ją BNP Paribas, AVON, czy NOIZZ i zobaczyć, dlaczego szczególnie teraz odniesienie się do głębszych emocji konsumenta jest ważne.

W trakcie wystąpień prelegenci będą nie tylko odpowiadać na pytania uczestników, ale też zadawać pytania słuchaczom, dzięki czemu na bieżąco może będzie przyglądanie się temu, jak myśli, działa i co planuje branża w danym zakresie tematycznym. Blok zostanie podsumowany krótka dyskusją, w której będą mogli wziąć udział także uczestnicy Forum.

Drugi blok tematyczny

Kolejny blok – 360/24 – to bardzo praktyczny kawałek FMZ, w którym poruszana jest tematyka technologii i praktycznych rozwiązań będących odpowiedzią na obecną sytuację. HTC opowie o przyszłości 5G w marketingu, który nie będzie już taki sam, a Hortex, Albedo, Volvo i TESTA Communication podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi stosowanych narzędzi. Pytania do publiczności i podsumowująca blok dyskusja pozwolą na domknięcie tematu i wyciągnięcie najważniejszych wniosków.

Trzeci blok tematyczny

Blokiem zwieńczającym tegoroczne wydarzenie jest “Planowanie strategiczne w czasach niepewności. Kryzys szansą dla marek.” Zacznie się on od wystąpienia dr. Kacpra Nosarzewskiego – eksperta NATO, UNIECO, UNDP i doradcy dużego biznesu, który w inspirującym wystąpieniu odpowie na pytanie, jak możemy rozwinąć komplementarne metody, techniki i narzędzia myślenia o przyszłości w momencie, gdy te, które znamy, okazują się niewystarczające.

BMW, Fundacja K.I.D.S. i Catchers przedstawią zwycięskie w konkursie Golden Arrow case’y, dzięki którym uczestniczy zobaczą, jak w kryzysowej sytuacji myślenie out-of-the box sprawiło, że mimo lock downu zrealizowały swoje cele. Następującą po wystąpieniach dyskusję będzie moderować Game Changers Academy, która uczy niestandardowego myślenia i zarządzania.

Formuła dostosowana do obecnych czasów

– Samo Forum odbędzie się zgodnie z planem, czyli 4 i 5 listopada. Przesunęliśmy jedynie wcześniej zapowiadane godziny tak, aby każdy mógł część dnia w tych intensywnych czasach poświęcić na swoje bieżące zadania. Dlatego zaczynamy o godz. 13.00 i kończymy ok. godz. 16.00. Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i udostępnione uczestnikom, by zachować możliwość powrócenia do materiału, który został opracowany wspólnie z Radą Programową FMZ oraz Radą ds. Marketingu Zintegrowanego SMB – wyjaśnia Urszula Zarańska-Skarżyńska.

Warsztaty

Po części konferencyjnej odbędzie się także seria warsztatów do wyboru. Każdy z nich podejmuje inną tematykę, ale łączącą je ideą jest podpowiedzenie, jak w „nowych czasach” działać, reagować, planować, pisać, radzić sobie ze stresem, z jakich narzędzi korzystać i w jaki sposób. Pełna lista warsztatów na stronie www wydarzenia.

Resjestracja: https://fmz.smb.pl/kup-bilety/

MARKETINGLINK jest patronem medialnym wydarzenia.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu