W tym roku do Mixx Awards zgłoszono 136 kampanii interaktywnych, które oceniane były w trzynastu kategoriach. Największa konkurencja była w kategorii „Kampania wizerunkowa” – tutaj zgłoszono aż 23 kampanie. Zaledwie jedna została zgłoszona do kategorii „E-mail marketing”, jednzwak jury zdecydowało się mimo to przyznać nagrodę w tej kategorii.

Lista nagrodzonych w poszczególnych kategoriach konkursu MIXX-Awards 2010:

1. Kampania wizerunkowa

Wielka inwazja Małego Głoda (Heureka)

2. Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Samsung Game (Biuro Podróży Reklamy)

3. Bezpośredni odzew

Lech Ice Team (Artegence)

4. Najlepsze zastosowanie nowych mediów

nikefootball.wp.pl (Wirtualna Polska S.A./ Mindshare Polska)
Rexona Aurora (PHD Media Direction)

5. Marketing wyszukiwarek

Kampania SEM dla Ubezpieczeń Allianz Direct (Marketing Online)

6. Marketing społecznościowy

Paczkobranie (Agencja WeAreMedia)

7. Gry

Trenuj z Torresem (Artegence / Mindshare Polska)

8. Wideo on-line

Transformers w TVN (TVN / 121PR)

9. Kampania e-mail marketingowa

Wakacje na Dzień Kobiet (Freshmail)

10. Branded content

M&M’s Emotikonki (MediaCom/GG Network)

11. Lojalność wobec brandu

“Bileciki do kontroli” akcja promocyjna dla klientów marki Cropp – połączenie kanałów on i offline (Zjednoczenie.com)

12. Kampanie społeczne i non profit

Szlachetna Paczka (Insignia)

13. Kampanie cross-mediowe

Klikasz, Axe (PHD Media Direction)


Nagrody specjalne:

1. Marketer roku

Unilever

2. Agencja Roku

Media Direction OMD

3. Człowiek Roku

Marcin Woźniak (COO ARBOmedia Polska)


Nagroda specjalna Best In Show

Best In Show, to wybór najlepszej kampanii spośród wszystkich zgłoszonych w tegorocznym konkursie Mixx-Awards 2010

Tegorocznym zwycięzcą Best In Show jest kampania: Paczkobranie (WeAreMedia).


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu