Artykuł partnera

Nie ulega wątpliwości, że każdy właściciel sklepu internetowego musi szukać różnych sposobów na to, by dotrzeć do jak największej liczby klientów. To jego być albo nie być. Im skuteczniej znajdzie do nich drogę, tym łatwiej mu będzie wygrać walkę z konkurencją i rozszerzać swoją działalność. Szukając nowych rozwiązań, polecamy szczególnie multistore w ramach platformy sprzedażowej IdoSell. Co to takiego?

Multistore – co to takiego?

Multistore, określany też jako multisklep, to po prostu sieć e-sklepów, zapewniających efektywne prowadzenie ogromnej liczby oddziałów sprzedaży internetowej. To sprawia, że zyskujemy możliwość obsługi wszystkich zamówień ze sklepów online w jednym miejscu – intuicyjnym, bardzo łatwym w obsłudze, panelu administracyjnym. To znacząco ułatwia i zdecydowanie przyspiesza możliwość rozwoju e-biznesu, co w tradycyjnej formie sprzedaży byłoby nie lada wyzwaniem.

Tutaj zaś wystarczy, że połączymy główny e-sklep z pozostałymi i zyskujemy dostęp do skutecznego zarządzania oraz kontrolowania produktów, sprzedaży i stanów magazynowych. Tym rozwiązaniem powinni zainteresować się sprzedawcy z każdego obszaru biznesowego, wybierając sprawdzonego partnera w biznesie – IdoSell.

Multistore – dla kogo?

Multistore to rozwiązanie praktycznie dla każdego sprzedawcy, a tym bardziej dla tych, co sprzedają kilka zupełnie różnych grup asortymentu – https://www.idosell.com/pl/multishop/. Tak samo powinni się tą usługą zainteresować firmy chcące oferować różne produkty lub ceny dla nabywców z różnych krajów. Multistore pomaga również rozdzielić sklep detaliczny od hurtowego.

Jak to dokładnie działa?

Jak wspomnieliśmy – niezależnie, jak wiele kanałów sprzedażowych obsługujemy, do zarządzania nimi wszystkim wystarczy jeden panel administracyjny. Spływające zamówienia z różnych sklepów trafiają do jednej, wspólnej dla wszystkich kolejki zarządzanej poprzez system WMS.

Dzięki integracji widzimy od razu wszystkie zdarzenia dla różnych sklepów, takie jak nowe zamówienia, rejestracje klientów, reklamacje itp. Nie ma problemu, by ustawić różnego ceny dla tego samego produktu w różnych sklepach. Warto też wiedzieć, że baza produktów jest wspólna, co pozwala na szybkie i sprawne kształtowanie oferty. Równie wygodne jest zarządzanie magazynami dla wszystkich sklepów jednocześnie. Magazyn jest wspólny, więc sprzedaż produktu w jednym sklepie zmniejsza jego dostępność w innym punkcie sprzedaży.

IdoSell multistore to ogromne możliwości w zakresie personalizacji (każdy sklep może mieć całkowicie unikatowy wygląd) i pomocnych ustawień (różne języki i waluty). W każdym z nich możemy zarządzać swoimi promocjami, sprzedając produkty w różnych krajach i działać na różnych domenach. Jak widać, możliwości jest nieograniczenie wiele.

Ile to kosztuje?

Można się zdziwić, jak mało, gdy pomyślimy, ile jesteśmy w stanie zyskać. W IdoSell za każdy dodatkowy sklep zapłacimy tylko 99 zł netto! Nie jest wymagana opłata za dodatkowy abonament, a każdy doinstalowany sklep to symboliczna kwota 30 zł netto. Aż żal nie skorzystać.

Multistore otwiera ogromne możliwości przed każdym sprzedawcą, sprawiając, że może on lepiej – szybciej i sprawniej zarządzać swoim asortymentem, oferując go klientom z całego świata. Warto skorzystać z tej możliwości, by zwiększyć konkurencyjność swojej firmy i zyskać rozpoznawalność na rynku e-commerce.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu