– Marketerzy wiedzą, że muszą być obecni w wyszukiwarkach. Brakuje im jednak szczegółowej, skondensowanej i podanej w przystępnej formie wiedzy pochodzącej od praktyków branży, nie tylko od działających na rynku agencji – mówią twórcy tego internetowego magazynu.

Głównym celem magazynu jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach. Fot: SEM Specialist
Głównym celem magazynu jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach. Fot: SEM Specialist

Z tej właśnie potrzeby zrodził się pomysł stworzenia SEM Specialist. Jest to pierwsza i jak na razie jedyna tego typu cykliczna publikacja, w tworzenie której zaangażowali się eksperci i praktycy branży SEM.

Redaktorem naczelnym został Leszek Wolany, który ma kilkuletnie doświadczenie w branży, w tym m.in. tworzenie od podstaw usług SEM w Infinity Group, zarządzanie działem SEM w Hypermedia (Isobar Polska) oraz strategiczno-doradcze podeście do marketingu w wyszukiwarkach i łączenie go z innymi formami e-marketingu w Y&R / MaxWeber.

SEM Specialist wydawany będzie w cyklu kwartalnym. Grupą docelową dla magazynu są przede wszystkim firmy, posiadające wewnętrzne działy marketingu, a w nich osoby zajmujące się prowadzeniem lub nadzorowaniem działań promocyjnych w wyszukiwarkach. Oprócz tego kwartalnik kierowany będzie do agencji zajmujących się działaniami z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

– Głównym celem periodyku jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach oraz pokazywanie jego możliwości, m.in. prezentując sprawdzone rozwiązania – podkreśla Leszek Wolany. – Chcemy w ten sposób stymulować rozwój tego sektora rynku i pokazać, że SEM jest jedną z najskuteczniejszych form promocji w internecie – dodaje.

Partnerem magazynu jest Max Weber / Young & Rubicam Brands, a dostępny będzie on pod adresem www.semspecialist.pl.

Spis treści pierwszego numeru magazynu „SEM Specialist”:

I.    Wstęp – Leszek Wolany, redaktor naczelny
II.    Wywiad  – SEM w Groupon.pl
III.    Co nowego – Marek Błyszczek, TrafficMore

  • Blekko.com
  • Google Instant

IV.    Felietony

  • Jak saper na polu minowym – Mirek Połyniak
  • Co dziś się liczy – Przemek Włodarski

V.    SEO

  • Konsultacje z działem SEO przy planowaniu nowego projektu – Marta Gryszko
  • Pozycjonowanie małych serwisów internetowych w praktyce – Robert Sadowski

VI.    Technologia

  • Architektura kodu a wyszukiwarki – Sebastian Jakubiec

VII.    Analityka

  • Trzy filary dobrej analityki – Robert Drózd

VIII.    Analiza

  • Wykluczenie cyfrowe – Katarzyna Szymańska

W magazynie pojawiają się też komentarze ekspertów: Dariusz Czuchaj (prawnik), Cezary Lech (SEO Director, MaxRoy.com).


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu