Nakanapie.pl promuje mądre kupowanie książek

woman-reading-Flickr-CC-Ed-Yourdon

Nakanapie.pl to jedna z największych w Polsce społeczności miłośników książek, skupiona wokół aktywności związanych z ich czytaniem oraz recenzowaniem. Teraz, wykorzystując potencjał swoich użytkowników, serwis wkracza w erę tzw. „social shopping”.– Użytkownicy nakanapie.pl to zbiorowa mądrość, z której, podczas poszukiwań odpowiedniej książki, można czerpać pełnymi garściami – podkreślają przedstawiciele serwisu.

Społeczność miłośników książek

W serwisie nakanapie.pl internauci mogą wymieniać się informacjami na temat tego, co warto czytać, jaka książka to pozycja obowiązkowa, a jaką można spokojnie sobie podarować. Do bazy serwisu dodanych jest już około 0,5 mln pozycji, co stanowi największą tego typu kolekcję w Polsce.

Teraz, dzięki współpracy nakanapie.pl z księgarniami internetowymi oraz wydawcami, powstała potężna platforma social shoppingowa.

Nie będzie to jednak pierwszy kontakt nakanapie.pl ze zjawiskiem „społecznościowego kupowania”. Dotychczas serwis współpracował ze sklepami internetowymi: Nexto.pl, Selkar.pl czy Kolporter.pl, który to sklep, po jego dołączeniu do grupy Internetowy Dom Handlowy S.A., współpracę postanowił rozszerzyć.

– Kilkumiesięczna obecność Kolporter.pl na łamach nakanapie.pl, w ramach której w serwisie obecna była oferta tej księgarni internetowej, zaowocowała obecnie wdrożeniem nowego modelu współpracy – mówi Marek Kasperski, współwłaściciel serwisu nakanapie.pl. Jak podkreśla, efekty obecności w serwisie przekonały IDH do zintegrowania z nakanapie.pl kolejnych sklepów: mareno.pl, eDVD.pl oraz stereo.pl.

– Dzięki współpracy z nakanapie.pl mamy możliwość dotarcia z ofertą naszych sklepów bezpośrenio do klientów zainteresowanych książkami i szeroko pojętą kulturą – mówi Robert Sołkiewicz, prezes FAVENTE, spółki z grupy IDH realizującej usługę Extended Sites. – Wymiana wiedzy na temat zachowań klientów w nakanapie.pl i nasze doświadczenie w obsłudze klientów sklepów o różnej specjalizacji (mareno.pl – książki, stereo.pl – muzyka) umożliwia podjęcie wspólnych działań mających na celu wyznaczenie nowych trendów w zakupach społecznościowych. Myślę, że niebawem pokażemy nowe i ciekawe rozwiązania.

Nakanapie.pl – drogowskaz do książkowych perełek

W ten sposób internetowe księgarnie docierają ze swoja ofertą do grona 150 tys. miłośników książek, którzy co miesiąc odwiedzają serwis.

– Dzięki tej współpracy umożliwiamy zakup książek na podobnej zasadzie, jak oferują to porównywarki cen – tj. użytkownik widzi dostępność danego tytułu i jego aktualną cenę. I co ważne dla księgarń, bez przesadnego nacisku na model cenowy, obecny w klasycznych porównywarkach. Po kliknięciu w link z nazwą księgarni internetowej, przechodzi do niej by sfinalizować zakup – tłumaczy Marek Kasperski.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.