Artykuł biznesowy

Programy wsparcia sprzedaży czy akcje promocyjne, które przyciągną uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić by podbiły serca tych, do których są kierowane?

Zaproponuj nagrody dostępne od ręki. Nieatrakcyjne nagrody to główny grzech programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Muszą one być elastyczne, a przede wszystkim różnorodne, aby trafiały w gusta. Uczestnicy są coraz bardziej wymagający i świadomi, często znudzeni ilością prowadzonych akcji, oczekują natychmiastowej gratyfikacji. Idealnie powyższe warunki spełnią przedpłacone karty premiowe, ponieważ dostarczają pozytywnych emocji, a przede wszystkim spełniają warunek natychmiastowej gratyfikacji. Karty premiowe to nie tylko karty, to nowoczesny katalog nagród wykorzystywany w marketingu lojalnościowym. Karty przywiązują do marki i aktywizują uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Trafiają w potrzeby i gusta klientów, przedstawicieli handlowych, partnerów biznesowych, a przy okazji są dostępne w każdym momencie trwania programu.

Co oznacza nowoczesny katalog nagród?

Przedpłacone karty premiowe oferowane przez Edenred można elastycznie dopasować do założeń każdego programu wsparcia sprzedaży. Klienci mogą je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami i potrzebami. Z zasady karty przedpłacone są akceptowane na całym świecie i w internecie, ale na życzenie klienta Edenred przygotuje karty premiowe z akceptacją do jednej branży lub kilku wybranych, np. biura podróży, sklepy ze sprzętem AGD/RTV, perfumerie, lub tylko do punktów sprzedaży klienta lub jego partnera biznesowego. To tylko niektóre przykłady personalizacji kart Edenred. Karty z wybranym zakresem akceptacji są najbardziej zbliżone do nagród rzeczowych czy popularnych voucherów turystycznych. Co więcej doskonale je zastępują, ponieważ obdarowany samodzielnie w dogodnym dla siebie czasie i miejscu wybierze nagrodę, która spełni jego marzenia. Długi termin ważności kart sprawia, że wydaje się je raz na cały okres trwania programu lojalnościowego czy wsparcia sprzedaży, a następnie można je wielokrotnie zasilać na różne kwoty i z różną częstotliwością. Swobodne różnicowanie wartości nagród doskonale sprawdza się w przypadku długofalowych akcji. Uczestnik, który otrzymał kartę, na bieżąco kontroluje stan środków i historię transakcji w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej. Dzięki temu wie jaki pułap osiągnął i za co został nagrodzony.

Szybkość i prostota

Program lojalnościowy i motywacyjny oparty na nagrodach w formie kart przedpłaconych jest efektywny pod kątem kosztów i czasu. Nie wymaga gromadzenia nagród i ponoszenia wydatków na ich magazynowanie. Karty są zawsze dostępne, nigdy się nie kończą, a organizator programu lojalnościowego i wsparcia sprzedaży w szybki i łatwy sposób samodzielnie zarządza katalogiem nagród.

Koniec roku, a budżet marketingowy jeszcze niewykorzystany?

Wykorzystaj efektywnie budżet marketingowy na bezpośrednie wsparcie sprzedaży. Przekonaj się jak szybko zaprocentuje. Nie wyrzucaj pieniędzy na drogie działania reklamowe. Lepiej przeprowadź program wsparcia sprzedaży i użyj przedpłacone karty premiowe Edenred. Zmotywujesz w ten sposób siły sprzedaży do zwiększenia obrotów. W efekcie Twoja sprzedaż wzrośnie, a budżet zostanie skutecznie zrealizowany.

Lojalność doceniana na całym świecie

Grupa Edenred stworzyła markę Global Rewards®, która dała jej pozycję światowego lidera w marketingu lojalnościowym. Wyróżnia nas ponad 50-letnie doświadczenie i know-how. Oferujemy nową jakość w tworzeniu nowoczesnego katalogu nagród na polskim rynku. Klienci wysoko cenią nas za indywidualne podejście, jakość obsługi i elastyczność w działaniu. Liczy się dla nas każdy detal związany z obsługą klientów, użytkowników kart oraz uczestników programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży.

Dowiedz się więcej: http://lojalnosc.edenred.pl/karty-premiowe/

Artykuł biznesowy


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu