Marketerze – pamiętaj, aby włączyć tryb „live” w swoich aplikacjach

Już 23 października pojawią się nowe zmiany dotyczące zmiany trybu Facebookowych aplikacji w profilach związanych ze sprzedażą. Jeżeli nie zmienisz trybu, nie będziesz mógł uzyskać dostępu do danych użytkowników niepowiązanych z aplikacją. Jaki tryb należy wybrać, aby uniknąć takiej sytuacji? Co marketerom da zmiana trybu na „live”? Jak czytamy na marketingland.com, jeżeli używasz Facebooka lub jego aplikacji do celów marketingowych,…

Czytaj więcej...

Marketing w wyszukiwarkach internetowych – czym jest SEM i SEO?

SEO i SEM, te dwa skróty niejednej osobie pracującej w marketingu spędzają sen z powiek. Niejednokrotnie, bywają one również mylone i używane w błędnych kontekstach. Co one oznaczają? Marketing w wyszukiwarkach i SEO SEO ( Search Engine Optimization), to długofalowy proces, który może przynieść oczekiwane rezultaty dopiero za jakiś czas. Wprowadzenie SEO do marketingu związanego z wyszukiwaniami jest równoznaczne z ustaleniem…

Czytaj więcej...

Google podnosi rangę oryginalnych źródeł informacji w wyszukiwarce

Światowy gigant poinformował o zmianach, jakie wprowadzono w wyszukiwarce. W jaki sposób Google chce wspierać oryginalne treści? Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, a zadaniem Google jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie…

Czytaj więcej...

Jak budować silną markę w wyszukiwarce internetowej?

W jaki sposób poprawić swój marketing internetowy i umocnić swoją markę? Wystarczy zastosować 5 wskazówek, które mogą okazać się kluczowymi dla rozwoju Twojej marki. Zobacz czy je znasz! Wszystkie firmy pragną się wyróżniać na tle innych i być na szczycie listy wyszukiwań. Jest na to aż 5 kluczowych rad, dzięki którym będziesz mógł budować silną markę w wyszukiwarce internetowej. 1.Spróbuj…

Czytaj więcej...

Czym jest trade marketing?

Czym jest trade marketing i dlaczego nie tylko powinieneś znać to pojęcie, ale także starać się je wdrożyć? Trade marketing jest dość popularnym pojęciem, a na pewno bardzo pożądanym. Wiele firm się nim wspomaga, a co najmniej drugie tyle oferuje liczne konferencje, szkolenia i pomoc w tej dziedzinie handlu. Co powinniśmy o nim wiedzieć? Co to jest trade marketing? Trade…

Czytaj więcej...

Eko-marketing — o czym warto pamiętać?

W związku z rosnącą świadomością ekologiczną w naszym kraju, każda osoba pracująca w marketingu powinna również taką posiadać. Jakich błędów unikać? Czy można poprowadzić swoje kampanię i wypuścić takie produkty, aby uniknąć wpadek? Czym jest eko-marketing? W wielu źródłach możemy przeczytać, iż eko-marketing to przede wszystkim próba zrozumienia zmian zachodzących w naszym środowisku. Niestety, taka definicja nie jest wystarczająca. Wdrażanie…

Czytaj więcej...

Wszystko, co chcieliście wiedzieć o UX Designie w marketingu, ale baliście się zapytać

Dlaczego UX Design w marketingu jest tak ważny? Jakie tricki możemy zastosować? O tym i innych aspektach UX pisze dla nas Vladyslav Siedov z Netizens. W digitalowym świecie UX spotykamy niemal wszędzie. User experience to pojęcie wywodzące się jeszcze z lat 70-tych poprzedniego stulecia, a obecnie absolutna podstawa wszelkich działań w branży marketingowej. Gdzie lepiej umieścić logowanie do konta? Ile kroków…

Czytaj więcej...

Czy kody QR nadal przynoszą oczekiwane efekty?

Kody QR przez długi czas wydawały się dobrym rozwiązaniem. Skanowanie ich ułatwiało szybkie dotarcie do ukrytej pod kodem treści. Czy wciąż przynoszą oczekiwane efekty? O tym czym są kody QR, nie trzeba chyba zbyt wiele pisać. Są obecne dosłownie wszędzie i nawet jeżeli nikt nigdy nie korzystał z tego rozwiązania, to na pewno się z nim spotkał. Takie rozwiązanie zyskało…

Czytaj więcej...

15 wtyczek do WordPressa przydatnych marketerom

Jakie dodatki pomogą Ci w optymalizacji strony, łączeniu działań z mediami społecznościowymi oraz planowaniu treści? Oto 15 najlepszych naszym zdaniem wtyczek do WordPressa. Jako użytkownik WordPressa z pewnością wiesz, że zastosowanie właściwych wtyczek może całkowicie odmienić stronę internetową, a także wpłynąć na jej jakość i bezpieczeństwo. Z pomocą wtyczek można też realizować liczne cele marketingowe. Wśród kilkudziesięciu tysięcy dostępnych wtyczek…

Czytaj więcej...

Jak kreatywnie wykorzystać VR w malarstwie?

Malarstwo, jakiego nie znamy? Trójwymiarowe obrazy? Nowe technologie kryją przed nami jeszcze wiele tajemnic i pomagają zadbać nam o nasze biznesy. Doskonale wie o tym Anna Zhilyaeva – malarka VR. Malarstwo a VR Co niezwykłego niesie za sobą rozwój wirtualnej rzeczywistości? Przede wszystkim nowe spojrzenie na znane nam do tej pory dziedziny życia artystycznego, np. malarstwo. Doskonałym przykładem mogą być obrazy…

Czytaj więcej...

Gwiazdy muzyki jako hologramy – profanacja czy sposób na biznes?

Muzyka jest pomocnym narzędziem w marketingu i dobrym pomysłem na biznes. Coraz więcej firm zaczyna zarabiać na nieżyjących gwiazdach ze świata muzyki. Czy to profanacja, a może dobry sposób na zysk? Hologramy w świecie muzyki Hologramy w muzyce były znane jako tło występujących zespołów bądź wokalistów. W Japonii od niedawna zaczęły one jednak zastępować całkowicie zespoły, a nawet były wysyłane…

Czytaj więcej...

Jakie korzyści daje markom zaangażowanie w muzykę?

Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Okazuje się, że muzyka to jedno z najlepiej postrzeganych przez Polaków narzędzi komunikacji marek z ludźmi. Muzyka to stały element życia Polaków Muzyka to stały element życia zdecydowanej większości Polaków. Aż 9 na 10 młodych ludzi, w wieku 18-24 lata, słucha muzyki codziennie. Co ciekawe stała obecność muzyki w…

Czytaj więcej...

Reklama interaktywna – jak zaangażować odbiorców w reklamę?

Co zrobić, aby nasz odbiorca nie był tylko biernym widzem kampanii? Jaka forma pomoże go zaktywizować? Natłok reklam sprawia, że konsumenci nie tylko błyskawicznie zapominają oglądane reklamy, ale też zaczynają odruchowo je ignorować. Dlatego marketerzy poszukują sposobów, by odwrócić tę tendencję. Rozwiązaniem jest tworzenie reklam, które mocno angażują odbiorców, czyli reklam interaktywnych. Czym jest reklama interaktywna? Reklama interaktywna to nietypowa…

Czytaj więcej...

Wyniki wyszukiwania w Google będą bardziej różnorodne

Google zaktualizowało swoje algorytmy wyszukiwania, dzięki czemu wyświetlane nam wyniki będą jeszcze bardziej różnorodne i dotrzemy do szerszego spectrum informacji. Firma z Mountain View stara się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich użytkowników. Jedną z nich, którą zgłaszali użytkownicy, jest pokazywanie rozmaitych wyników wyszukiwania. Korzystający z przeglądarki Google zobaczą teraz zazwyczaj maksymalnie dwa odnośniki do jednej strony w najlepszych wyszukiwaniach. Różnorodność…

Czytaj więcej...

5 alternatyw dla Google z kraju i ze świata

Google jest niekwestionowanym liderem wśród wyszukiwarek w Polsce i na świecie. Ale oprócz giganta z Mountain View jest kilka innych, popularnych wyszukiwarek, z których korzystają miliony ludzi. Oto one! Bing źródło: bing.com Bing to wyszukiwarka internetowa, która do złudzenia przypomina Google. Jej twórcą jest firma Mikrosoft, która wprowadziła ją na rynek dopiero w 2009 roku. Posługując…

Czytaj więcej...