WhitePress bada efektywność content marketingu
Badania dotyczące efektywności content marketingu przeprowadzane są przez platformę WhitePress we wrześniu oraz październiku, a całemu wydarzeniu patronuje również MarketingLink.
Badania dotyczące efektywności content marketingu przeprowadzane są przez platformę WhitePress we wrześniu oraz październiku, a całemu wydarzeniu patronuje również MarketingLink.
Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła ponad 100 ochotników do zmierzenia się w konkursie na najlepsze sklepy w kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży. Przygotowano również nowe kategorie: mobile i sprzedaż kanałowa, a całemu wydarzeniu patronuje MarketingLink.
Dotarcie z reklamą do konkretnych użytkowników, spełniających poszczególne kryteria jest obecnie bardzo ważnym mechanizmem, pozwalającym na zoptymalizowanie swoich wydatków na kampanie reklamowe. Szczegółowe, a co za tym idzie, skuteczne targetowanie, to takie, dzięki któremu skuteczność kampanii reklamowych jest zdecydowanie wyższa bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Zenith Optimedia zanalizował rynek reklamowy, w wyniku czego możemy śmiało powiedzieć, że w przyszłym roku to właśnie reklamy mobilne zeprą z piedestału gazety. Według...
Dla wszystkich tych, których zabrakło na konferencji, a także dla samych zainteresowanych, przedstawiamy wszystko w liczbach, zdjęciach, najciekawszych wpisach czy prezentacjach, które wzbudziły największy oddźwięk w internecie. Do dzieła!
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował raport „Internet Rzeczy w Polsce”. Zjawisko to, nazywane także Internet of Things, staje się coraz popularniejsze i dzięki dynamicznemu rozwojowi urządzeń może stać się jednym z kluczowych motorów rozwojowych światowej gospodarki przyszłości.
Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the...
Już 9 września rusza 3 dniowa konferencja poświęcona Internetowi i nowym technologiom. Wydarzenie organizowane jest od 2009 roku i co roku gromadzi w Rzeszowie...
Niestety menadżerowie e-commerce często nie zdają sobie sprawy z błędów, które popełniają, przez co potem muszą liczyć się z poczuciem porażki, goryczy i niedosytu. O jakich błędach mówimy?
Takie atrakcje zapewniał Seat na dwóch przystankach: w Madrycie i Barcelonie. A była to promocja rozwiązań z najnowszego Seata Ibizy.