Papier jeszcze nie umarł: 5 innowacyjnych reklam wykorzystujących technologię

www.youtube.com

Zmiana koloru obudowy telefonu, News Feed Twittera oraz naładowanie baterii w smartfonie za pomocą energii słonecznej. To tylko niektóre przykłady reklam, które zostały umieszczone w papierowych wydaniach magazynów. Tradycyjny papier i technologia idzie w parze.

Już od dawna mówi się, że działalność papierowych gazet dobiega końca. Niewątpliwie od kilku dobrych lat możemy zaobserwować ten trend – na przykład amerykański Newsweek, jako pierwszy w ogóle zrezygnował z wydania papierowego. Reklamy w papierowych wydaniach magazynów też nie mają łatwo. Papier ogranicza nas do zdjęcia albo baneru. Jednak istnieją marki, które wciąż wierzą w moc druku i reklamują swoje produkty, jednocześnie wykorzystując technologię.

Czytaj więcej: Samochód Porsche ożył w reklamie dzięki technologii hologramu

Prezentujemy 5 reklam, które połączyły tradycyjny papier i innowacyjne rozwiązania technologiczne.

1. Motorola zmienia kolory

Zmiana koloru swojego telefonu nie jest prosta w rzeczywistości, a co dopiero na papierze. Motorola 3 lata temu zaprezentowała jednostronicową reklamę w magazynie Wired. Reklama niczym nie różniła się od innych reklam, które są w gazetach. Jednak do czasu. Po wciśnięciu niebieskiego przycisku na dole, telefon zmieniał swój kolor na niebieski. Wyglądało to magicznie, ale jak się okazało nie miało to wiele wspólnego z magią, a z techniką i to bardzo prostą. Reklama była wyposażona w baterię, diody oraz małą klawiaturę. Jak podał portal Mashable, ponad ¼ czytelników magazynu Wired miało szansę zobaczyć reklamę. Reklamę, która okazała się wielkim sukcesem, a w trzecim kwartale reklamowany telefon został sprzedany pół miliona razy.

Aby odblokować artykuł podaj swój adres email

Masz jeszcze do przeczytania 69% artykułu…

Artykuł w pełnej wersji dostępny jest za darmo dla naszych stałych czytelników. Aby go przeczytać, musisz się zalogować za pomocą maila, na którego otrzymujesz od nas newsletter lub zapisać się do listy subskrypcyjnej.
Wpisz poniżej adres e-mail, na który otrzymujesz od nas newsletter i odblokuj artykuł.

Jeżeli nie jesteś subskrybentem naszego newslettera, nic straconego!
Wystarczy się zapisać i otrzymasz bezpłatny dostęp do artykułów.




Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.