Firma Pixo stworzyła platformę do zarządzania technologią XR. To pierwsza tego typu platforma do zarządzania treścią i analizy danych związanych z technologią XR.

PIXO Apex

Platforma PIXO Apex to efekt współpracy firmy Pixo zajmującej się technologią XR, Bosh i Ford Motor Company. Wszystko po to, aby łatwiej było zarządzać i analizować treści XR. Za jej pośrednictwem, możemy kontrolować pracę nad VR, AR i MR. Pixo Apex rozwiązuje problemy związane z zawartością, sprzętem i dystrybucją w skali globalnej. Dzięki niej, użytkownicy mogą wzmacniać swoje doświadczenia związane z nowymi technologiami. Mogą bezpiecznie pobrać te treści, zamontować na głowie i włączyć na wyświetlaczu HMD lub bezpośrednio do bezprzewodowych zestawów słuchawkowych bez tetheringu.

Dodatkowo, jak czytamy w serwisie globenewswire.com, urządzenie to jest bardziej przystępne cenowo i dostosowane do potrzeb dla firm, programistów, stowarzyszeń i sprzedawców, pomagając w rozwoju branż. 

Nowa platforma – nowe możliwości

Magazyn Fortune oszacował, że wartość rynku XR wzrośnie do 250 miliardów do roku 2026. Jej wzrost generuje również popyt na pracę zdalną, wirtualną oraz szkolenia, który jest wynikiem panowania wirusa COVID-19. Dlatego też firma Pixo obrała sobie dobrą ścieżkę rozwoju i jedyną kwestią, która może nas zastanawiać jest ta, że nikt nie wpadł na to rozwiązanie wcześniej. Warto więc może skupić się na dystrybucji treści XR, które jeszcze dziś dla wielu mogą być przyszłością, ale za kilka lat staną się codziennością.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu