Każdy numer będzie zawierał kilkanaście stron – tak by na spokojnie można było zapoznać się z zawartością Nanoo na ekranach komputerów.

Twórcami i pomysłodawcami Nanoo są Piotr A. Wasiak i Michał Sztąberek, od pewnego już czasu związani z e-biznesem.

– Pomysł na Nanoo powstał spontanicznie i całkowicie przypadkiem – wspomina Michał Sztąberek, pełniący funkcję redaktora naczelnego Nanoo. – Na początku rozważaliśmy po prostu stworzenie wspólnego bloga, gdzie pisalibyśmy o startupach, ale uznaliśmy, że formuła mikromagazynu będzie dużo ciekawsza i atrakcyjniejsza dla potencjalnych czytelników – dodaje Piotr A. Wasiak.

Pierwszy numer Nanoo ujrzał światło dzienne pod koniec grudnia. Znaleźć w nim można m.in. wywiad z Anną Kondratowicz, twórczynią i redaktor naczelną serwisu ibeauty.pl.

Magazyn można pobrać ze strony www.nanoo.pl.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu