Pozycjonowanie kulturowe marki, czyli Case Open 2016

fot. Public Domain, CC0

fot. Public Domain, CC0

14 kwietnia 2016 r. odbędzie się w Warszawie Case Open 2016, wydarzenie oparte wyłącznie na omówieniu polskich kampanii, wykraczających poza ogólnie przyjęte schematy – takich, o których mówi się „szkoda, że to nie był mój pomysł”. Zrealizowanych według idei Inaczej niż wszyscy!

Case Open 2016 to pełne praktycznych wskazówek i niezwykle inspirujące wydarzenie, na którym 10 najlepszych strategów w Polsce podzieli się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki.

Uczestnicząc w Case Open 2016 dowiedzieć się można się skąd eksperci czerpią pomysły, jak je realizują, na co zwracają szczególną uwagę i jakie osiągają dzięki temu wyniki. Jak zapewniają organizatorzy, jest to niebywała okazja do poznania ich warsztatu, zadania dociekliwych pytań i wymiany doświadczeń.

Ekspertem ds. merytorycznych Case Open 2016 jest Maciej Tesławski – strateg marketingowy, który od wielu lat z charyzmą edukuje pasjonatów marketingu!

Poza Maciejem Tesławskim, będzie można posłuchać oraz podyskutować z: Markiem Staniszewskim, Marcinem Kalkhoffem, Arkiem Szulczyńskim, Michałem Banachem, Pawłem Nizińskim, Robertem Kozielskim, Lechem C. Królem, Bartłomiejem Walasem oraz Ewą Łabno-Falęcką. 

Wiodące tematy  Case Open 2016:

  • Ile kosztuje myślenie schematami?
  • Marketing branż z zakazami
  • Metody biometryczne w służbie biznesu
  • Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra
  • Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR
  • Tworzenie contentu spersonalizowanego z dokładnością do 1 osoby
  • Pozycjonowanie kulturowe marki
  • Kampanie wizerunku i produktów turystycznych

Więcej szczegółów na stronie www.caseopen.pl

Wydarzenie: 14 kwietnia 2016, Warszawa, Hotel Radisson Blu Sobieski od godziny 9:00

Patronat nad wydarzeniem objął serwis Marketing Link.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.