9 grudnia odbyło się pierwsze webinarium w ramach projektu Nowa koncepcja SEO, którego tematem przewodnim był audyt strony internetowej „na żywo”, a któremu patronuje MarketingLink.

Raport dotyczy portalu o tematyce weselnej www.lokale-wesele.pl i jest rozwinięciem oraz konsekwencją audytu SEO przeprowadzonego „live” podczas pierwszego webinarium organizowanego w ramach projektu Nowa Koncepcja SEO. Zapis z webinarium dostępny jest poniżej:

Dokument z audytu jest pierwszym tak szerokim opracowaniem udostępnionym publicznie na polskim rynku. Całość liczy ponad 60 stron. Znajdują się w nim konkretne wytyczne dla audytowanej strony, ale przede wszystkim jest on obszernym i uniwersalnym źródłem wiedzy dotyczącym elementów, które powinny znaleźć się w każdym prawidłowo przeprowadzonym audycie SEO.

Mamy świadomość, że w zależności od specjalisty SEO przeprowadzającego audyt, rozwiązania zastosowane dla danej strony mogą być bardzo różne. Są jednak pewne uniwersalne wytyczne dotyczące optymalizacji witryny, które powinny się znajdować się w takim dokumencie– mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress i autor raportu.

Nowa Koncepcja SEO jest z założenia projektem edukacyjnym, skierowanym zarówno do specjalistów, jak i do klientów agencji internetowych. Prezentowane opracowanie może być przykładem tego, czego powinni spodziewać się klienci zamawiający realizację tej usługi od swoich usługodawców.

Zdajemy sobie sprawę z obszerności tego opracowania. Wynika to jednak z jego edukacyjnego charakteru. Staraliśmy się dokładnie opisać poszczególne elementy z szczegółowym wyjaśnieniem proponowanych przez nasz rozwiązań – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu Nowa Koncepcja SEO.

Mamy nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym odbiorem lub konstruktywną krytyką. Będzie to oznaczało, że wysiłek włożony w jego stworzenie i promocję się opłacił i zmotywuje WhitePress oraz partnerów projektu do tworzenia treści jeszcze lepszej jakości – dodaje.

Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu