Dla tych, którzy jednak kochają gotować i nie mogą rozstać się z dostępem do sieci firma Whirlpool ma coś specjalnego – futurystyczną płytę indukcyjną, która jest także wielkim tabletem. Propozycja tej marki to jednak udogodnienie nie tylko dla jej potencjalnych użytkowników, ale także wielka okazja dla reklamodawców.

2 w 1, czyli kuchenka i tablet

Produkt został zaprezentowany na tegorocznych targach IFA. Płyta indukcyjna, prócz głównego zastosowania, jakim jest możliwość gotowania, ma również być urządzeniem dostarczającym nam rozrywki, dzięki możliwości połączenia się z siecią. Tak więc, w trakcie przygotowywaniu obiadu będziemy mogli jednocześnie porozmawiać z przyjaciółmi na Facebooku, napisać e-mail czy poszukać inspiracji w sieci – wszystko za pomocą swojej kuchenki i to bez poparzenia rąk. Płyta indukcyjna od marki Whirlpool wykorzystuje magnetyzm, co sprawia, że nagrzewają się jedynie naczynia, a nie cała płyta.

Nowa szansa dla reklamodawców

Niewątpliwie nowe technologie stwarzają reklamodawcom, coraz to nowsze możliwości. Tak jest i w tym przypadku – kuchenka Whirlpoola może okazać się doskonałym polem do przekazów kontekstowych. Docieranie do klienta z informacją idealnie dopasowaną do treści wspomaga sprzedaż. Płyta indukcyjna Whirlpool sprawi więc, że użytkownik pracujący właśnie nad nowym daniem będzie mógł jednocześnie kupić potrzebne składniki albo przybory kuchenne, których akurat mu brakuje  i to bez odrywania się od gotowania. Istotne jest, aby naszą ofertę przedstawić w odpowiednim czasie, wtedy konsument chętniej z niej skorzysta.

Rynek reklamy kontekstowej wzrasta – w 2013 roku osiągnął wartość ponad 216 mln złotych, a w roku 2014 miał się zwiększyć o ponad 7%. Specjaliści od reklamy mają do wyboru wiele systemów reklamy kontekstowej – m.in. Google AdSense, Adkontekst czy SmartContex. Ich wykorzystanie może przyczynić się do sukcesu firmy.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu