Ruszyła II edycja „Poranków z email marketingiem”

fot. mat. prasowy

fot. mat. prasowy

Po raz kolejny eksperci z FreshMaila przygotowali dla uczestników solidną dawkę email marketingowych trendów. Ubiegłoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i zebrała wiele pozytywnych komentarzy.

O tym jak tworzyć skuteczny i efektywny email marketing w przystępny sposób opowie troje prelegentów:

Filip Kłodawski (specjalista ds. strategii i projektów FreshMail) opowie o nowych trendach w email marketing: co warto, co należy a z czego lepiej zrezygnować podczas prac nad newsletterem.

Magdalena Rudek (Business Development Manager MailPlanner) zdradzi, jak osiągnąć sukces mailingowy za pomocą baz zewnętrznych. Najważniejszym punktem wystąpienia będzie omówienie poszczególnych etapów przygotowania dobrej kampanii.

Łukasz Stasiak (Front-End Developer FreshMail) odpowie na pytanie, dlaczego warto stosować metodologię “graceful degradation”. Przedstawi też wady i zalety responsive web design w email marketingu oraz FreshMail Designera czyli edytor mailingów i newsletterów, którego sam jest twórcą.

Więcej informacji znajduje się w tym miejscu.

Patronem medialnych „Poranków z email marketingiem” jest SOCIALPRESS.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.