W jak sposób stworzyć wyróżniającą się grafikę? Z jakiego narzędzia skorzystać? Jedną z propozycji jest narzędzie od Shutterstocka, które umożliwia proste i szybkie stworzenie grafik do mediów społecznościowych i prezentacji.

Wizualizacje są podstawową do tego, aby wyróżnić się w sieci i w mediach społecznościowych. Stanowią także niezbędny element każdego działania marketingowego dążącego do zaangażowania odbiorców. Stworzenie ich nie zawsze bywa jednak łatwe i często leży w gestii marketingowca lub PRowca, który musi działać “na już”. Nie każdy posiada jednak umiejętności graficzne, zna profesjonalne programy do edycji czy ma czas na zapoznawanie się z nimi i tworzenie wizualizacji od początku do końca.

Shutterstock.com to jeden z najbardziej popularnych banków zdjęć na świecie, z którego korzystają pracownicy kreatywni na całym świecie. W grudniu 2016 roku świętowano osiągnięcie 100 milionów grafik na platformie i przy okazji zaprezentowano również nowe, bezpłatne narzędzie do edycji grafik – Shutterstock Edytor.

Narzędzie uruchomiono początkowo wersji beta dla małych firm i social media managerów. Testowano funkcje, które zdołałyby sprostać oczekiwaniom wielu branż. Pod koniec grudnia pojawiła się pełna wersja narzędzia. Udoskonalone funkcje pomogą zbudować markę i zaangażować odbiorców. Wykonamy zarówno proste edycje grafik, jak i od podstaw stworzymy całe wizualizacje.

Do dyspozycji mamy gotowe wzory i szablony, dzięki którym w łatwy sposób stworzymy grafiki dostosowane rozmiarem do mediów społecznościowych – obrazy, tła oraz odnośniki do Facebooka,posty na Instagrama, Twittera i Pinteresta, nagłówki na Twittera oraz e-mail, a także prezentacje w wersji standardowej i szerokiej. Ponadto możemy także wybrać dowolny wymiar grafiki dostosowanej do konkretnego portalu społecznościowego lub ustawić rozmiar niestandardowy i stworzyć od podstaw własną grafikę. Pomogą w tym gotowe tła i kolory w kategoriach Gradienty, Abstrakcja, Tekstura, Grunge, Vintage i Światła.

Podczas edycji dodamy teksty – tytuły, podtytuły i treści oraz kształty – podstawowe figury geometryczne, serca, strzałki i inne. Załadujemy nawet sto własnych obrazów ze swojego komputera. Muszą one posiadać format .jpg i .png i być nie większe niż 25 MB.

fot. shutterstock.com/pl/editor

Shutterstock Edytor wizualnie przypomina nieco popularną Canvę, jednak w przypadku Edytora wybór rozmiaru grafik nie musi być zdeklarowany jeszcze przed edycją, a rozmiary są dostosowane do konkretnych mediów społecznościowych. Ponadto daje ono możliwość szybkiej edycji i personalizacji obrazu. Aby dopełnić projekt możemy dodać logo lub wizerunek firmy. Grafiki, których nie skończyliśmy możemy zapisać i zostawić je “na później”, natomiast te ukończone pojawią się w zakładce “Projekty”. Co więcej, możemy je przesłać bezpośrednio z edytora na bloga lub na Facebooka, Twittera czy Pinteresta.

fot. shutterstock.com/pl/editor
fot. shutterstock.com/pl/editor

Edytor grafik to ekspresowa inspiracja, obrazy wysokiej jakości, prosta edycja, personalizacja oraz łatwe zapisywane i udostępnianie projektów. Narzędzie umożliwi nam stworzenie profesjonalnych wpisów do mediów społecznościowych, akcji promocyjne i wielu innych, w przypadku których posiadanie grafik jest niezbędne dla osiągnięcia zamierzonych efektów.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu