Już za tydzień Aula Polska ponownie zawita do Krakowa. Uczestnicy wydarzenia, w którym udział jest bezpłatny, dowiedzą się o tym, jak w oparciu o sprawdzone praktyki promować się w sieci i pozyskiwać leady.

3 października o godzinie 19.00 w Wyższej Szkole Europejskiej będzie miała miejsce druga krakowska Aula. Pierwsza edycja spotkania w Krakowie odbywał się w maju, a jej uczestnicy mogli poznać tajniki e-commerce. Tym razem, dzięki zaproszonym prelegentom, dowiedzą się wiele o skutecznej reklamie. Swoją wiedzą podzielą się najlepsi specjaliści i praktycy, tacy jak:

– Daniel Kędzierski z Fast Tony, „Zbieraj leady na żywo, czyli o Facebook Live i Lead Generation”

– Tomasz Brusik z Rysuję Fejsbuki, Semahead (Grupa Interia.pl), „4 kluczowe rzeczy, o których zapominasz w kampaniach sprzedażowych na Facebooku”

– Jacek Szlak z Marketingu przy kawie,  „Digital storytelling – stwórz sobie bohatera”

– Maciej Budzich z Mediafun, „Krótkie formy video w promocji eventów ”

Aula Polska to regularne, darmowe spotkania, w trakcie których uczestnicy mają szansę poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu i prowadzenia biznesu prosto od praktyków. Eventy organizowane w innych miastach z ramienia Auli cieszą się bardzo dobrą opinią wśród swoich uczestników.

„W Krakowie nietrudno znaleźć jakąś konferencję. Znaleźć taką, która jest na wysokim poziomie i gwarantuje dużą dawkę wiedzy, to już dopiero coś. Aula Polska Kraków to jest pewniak. Krakowska edycja stanowi dobry start zarówno dla osób, które zaczynają przygodę w Internecie jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i skorzystać z doświadczenia ekspertów”.

– Paweł Sala

Bilety na wydarzenie rozeszły się w rekordowym tempie, jednak już 12 grudnia Aula ponowne pojawi się w Krakowie, a więc warto zapisać tę datę w kalendarzu.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie wydarzenia.

Portal MarketingLink jest patronem medialnym wydarzenia.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu