Wydatki przeznaczone na reklamę w mediach społecznościowych wzrosną o 55% w stosunku do roku 2010 i będą rosły nadal, a w przyszłym roku sięgną niemal 4 mld dolarów. Social media zarobią więc na reklamie w przyszłym roku około 3,93 mld dolarów.

Sam Facebook powinien zgarnąć w 2011 roku blisko 4 miliardy dolarów (2,2 mld tylko w Stanach Zjednoczonych) a udział portalu Zuckenberga ma pochłonąć około 70% calości dochodów z reklam. Twitter zarobi 150 milionów dolarów w ieżącym roku i 250 w kolejnym.

Wydatki na reklamę w social mediach na całym świecie zbliżą się w bieżącym roku do kwoty 6 mld dolarów – $3,1 mld w USA i $2,9 mld na rynkach międzynarodowych.

Autorka artykułu: Dominika Szot


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu