Już w dniach 28-29 marca, podczas XVII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów, eksperci porozmawiają m.in o obecnych modelach biznesowych w mediach, oczekiwaniach cyfrowych konsumentów oraz szansach i zagrożeniach cyfryzacji.

W ostatnich latach jesteśmy świadkami dynamicznego postępu technologicznego w sektorze telekomunikacji i mediów. To za jego sprawą realizowane są procesy usprawnień w życiu społecznym i gospodarczym. Postęp technologiczny, jaki obecnie obserwujemy, wynika przede wszystkim z kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, którego oczekiwania ciągle wzrastają. Na temat głównych wyzwań, przed którymi stoi branża, debatę będą mieli okazję podjąć uczestnicy XVII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów, które odbędzie się 2829 marca 2017 roku w hotelu Sheraton w Warszawie.

Przez 17 lat Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów na stałe wpisało się w kalendarz sektora jako kluczowe spotkanie integrujące przedstawicieli administracji centralnej, regulatora, organizacji pozarządowych oraz kluczowych przedstawicieli top managementu. Tegorocznej edycji wydarzenia przyświeca cel poruszenia wątków związanych nie tylko z rozwojem rynku telekomunikacyjnego i mediów, lecz także poruszenia kwestii bezpośrednio na niego wpływających, takich jak e-commerce, nowoczesne technologie oraz gaming.

„Każda branża potrzebuje miejsca, w którym może ze sobą porozmawiać i wymienić się doświadczeniami. Większość uczestników rynku jest bardzo zajętymi ludźmi i tak naprawdę rzadko jest okazja, aby spotkać się w większym gronie , wymienić poglądy na temat tego, co dzieje się na runku i jaka będzie jego najbliższa przyszłość. Dzięki tego typu spotkaniom możemy wyciągnąć wnioski z tego, co działo się w przeszłości i zaimplementować je do planowanych działań. Na poziomie Polski jest to unikalne wydarzenie, gdzie możemy wymienić się wiedzą i opiniami. Nie znam lepszego miejsca, gdzie można by tego dokonać za jednym razem, z tak dużym gronem zacnych gości.” – Przemysław Kurczewski, Prezes Zarządu, EmiTel

Program wydarzenia

Zakres tematyczny konferencji współtworzony jest przez specjalnie powołaną Radę Programową, której pracom przewodzi Pan Jerzy Kalinowski, Partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Rada gromadzi kluczowych przedstawicieli środowiska, co jest gwarantem wysokiego poziomu merytorycznego . Wśród członków rady znajdują się m.in.:

  • Paweł Karłowski, Dyrektor Generalny na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i WNP, BT Global Services, British Telecom CEE
  • Przemysław Kurczewski, Prezes Zarządu, EmiTel
  • Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji, Orange Polska
  • Jacek Niewęgłowski, Cheif Strategy Officer, P4
  • Adam Sawicki, Prezes Zarządu, T-Mobile Polska
  • Michał Kozicki, Prezes Zarządu, HBO Polska
  • Marcin Ornass-Kubacki, Prezes Zarządu, Astra Central Eastern Europe
  • Ireneusz Piecuch, Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji

Wielka Gala Złotych Anten

Zwieńczeniem pierwszego dnia XVII edycji Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów będzie XIX Wielka Gala Złotych Anten Świata Telekomunikacji oraz VIII Wielka Gala Kryształowych Anten Świata Mediów. Podczas jej trwania zostaną wyróżnione osoby, które poprzez swoją działalność przyczyniły się do rozwoju polskiej myśli technicznej rynku telekomunikacji i mediów w Polsce. Laureaci Konkursu wyłonieni zostaną przez niezależną Kapitułę, w skład której wchodzą osoby będące autorytetami obu branż. Statuetki zostaną przyznane w następujących kategoriach:

XIX Wielka Gala Złotych Anten Świata Telekomunikacji:

  • Człowiek Roku
  • Firma Roku
  • Dostawca Rozwiązań dla Sektora Telekomunikacyjnego
  • Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

VIII Wielka Gala Kryształowych Anten Świata Mediów:

  • Człowiek Roku
  • Firma Roku
  • Program Informacyjny Roku*
  • Lider Nowych Mediów – YouTuber Roku*
  • Lider Nowych Mediów – Bloger Roku*

* Wyboru Laureatów dokonają internauci
Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie: telekomunikacjaimedia.pl

Portal MarketingLink jest patronem medialnym wydarzenia.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu