Usprawnij swoją sprzedaż z Selly

fot. © Myst - bank zdjęć Fotolia.com

fot. © Myst - bank zdjęć Fotolia.com

Czy wygenerowanie oferty handlowej w mniej niż minutę i rzeczywisty monitoring wyników sprzedaży jest możliwy? Wielu handlowców powiedziałoby, że to nie do zrobienia, aż do teraz – z pomocą przychodzi Selly, czyli profesjonalne narzędzie dla handlowców, menadżerów i dyrektorów sprzedaży.

Czym jest Selly?

Selly to produkt, który automatyzuje pracę handlowców. Jak podkreśla jego twórca, Maciej Zieliński, obecnie jest to narzędzie skierowane ku małym i średnim firmom. Produkt ten umożliwia m.in. szybkie tworzenie przejrzystych i efektywnych ofert handlowych dla naszych klientów oraz ich śledzenie w czasie rzeczywistym. Prócz tego managerowie mają możliwość monitorowania statystyk działu sprzedaży, tworzenie raportów czy rankingów handlowców. Narzędzie pozwala także optymalizować sprzedaż, dzięki temu, że managerowie widzą dokładnie, której produkty bądź usługi nie przynoszą oczekiwanych zysków, a które sprzedają się dobrze. Dodatkowym udogodnieniem jest to, że dostęp do wszystkich ofert jest możliwy w każdym momencie, dzięki temu, że znajdują się one na serwerze, z kolei samo narzędzie dostępne jest zarówno na komputer, jak i tablet czy smartfon. Użytkownicy narzędzia nie muszą też obawiać się o bezpieczeństwo swoich danych. Aplikacja wykorzystuje szyfrowanie zabezpieczone certyfikatem StartCom Class 1 Primary Intermediate Server CA V3, a wszelkie wrażliwe dane szyfrowane deszyfrowane są przy użyciu algorytmów, które wykorzystują klucze kryptograficzne.

Jak działa Selly?

Użytkowanie narzędzia jest banalnie proste. Aby skorzystać z aplikacji, na samym początku musimy założyć darmowe konto na stronie useselly.com. Kiedy już to zrobimy mamy dostęp do wszelkich funkcji, które proponuje Selly. Jak zapewniają twórcy, stworzenie oferty handlowej odbywa się w mniej niż minutę w trzech prostych krokach – wybranie klienta -> dodanie do oferty produktu lub usługi -> wybranie szablonu – Selly oferuje dziewięć darmowych szablonów, z których każdy użytkownik może skorzystać, jednak używać można również własnych szablonów. Po wykonaniu tych czynności oferta zostanie wygenerowana, a handlowiec będzie mógł od razu wysłać ją do swojego klienta lub pobrać wersję PDF. Narzędzie to prócz stworzenia w szybki sposób oferty handlowej, pozwala również śledzenia jej statusu – tzn. w panelu zobaczyć możemy czy klient zaakceptował czy odrzucił naszą propozycję.

Selly ułatwia również zadanie managerom, m.in. dzięki analizie statystyk konkretnych handlowców. Przejrzyste raporty zawierające informację o działaniach sprzedażowych, jak również podpowiedzi, co trzeba w tych działaniach usprawnić, pozwalają na podejmowanie efektywniejszych działań. Raporty te mogą być wysyłane wprost na maila lub pobrane w pliku PDF. Dzięki Selly managerowie w prosty sposób mogą kontrolować pracę swoich pracowników, a także ustalać im cele sprzedażowe na konkretne miesiące. Te możliwości sprawiają, że w przejrzysty sposób możemy sprawdzić, które działania są efektywne, a które wręcz odwrotnie. To z kolei prowadzi to usprawnienia pracy całego działu, a co za tym idzie – zwiększenia sprzedaży.

Ile kosztuje Selly?

Ciekawym aspektem całego narzędzia jest również jego cena. Można spokojnie powiedzieć, że jest to produkt oferujący wiele za niewiele. Jeżeli tworzysz nie więcej niż 20 ofert miesięcznie, wykorzystywanie Selly jest darmowe. Tworzenie powyżej 20 ofert miesięcznie kosztuje 9$ miesięcznie za użytkownika. Nie wydaje się to być ceną zbyt wygórowaną. Selly oferuje również tworzenie dedykowanych platform, których ceny ustalane są indywidualnie z klientem.

Selly jest produktem nowym, który jest wciąż udoskonalany i dopasowywany do rynkowych potrzeb. Jednak już teraz można powiedzieć, że jest to narzędzie bardzo interesujące, świadczyć mogą o tym chociażby zdobyte nagrody – 1 miejsce w programie Internet Beta 2013, finalista Global Startup Challenge 2013 oraz finalista Startup Fest 2014. Aktualnie twórcy pracują nad stworzeniem przydatnych podpowiedzi w trakcie etapu tworzenia ofert handlowych, takich jak odpowiednie słowa czy grafika. Elementy te mają pojawić się po wakacjach.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.