Gigant postanowił wprowadzić nowy format automatycznych reklam dla pojazdów. Jak będą one wyglądały w praktyce?

Automatyczne reklamy pojazdów w Google

Promocja asortymentu pojazdów w Google, to dla reklamodawców doskonała wiadomość. Tym bardziej, że gigant zaprojektował w tym celu specjalny format, prezentujący zdjęcie, markę, model, cenę, przebieg oraz nazwę reklamodawcy. 

Reklama samochodów w Google.
źródło: google.com

Co ciekawe, gdy użytkownik zdecyduje się na to, aby kliknąć w tę reklamę, zostanie przekierowany do strony opisu pojazdu. Tam z kolei, zostanie poproszony o wypełnienie odpowiedniego formularza kontaktowego, za pomocą którego będzie mógł dowiedzieć się więcej na temat auta.

Jak zapowiada Google, reklamodawcy będą mogli także wybrać jakie działania reklamowe mają być mierzone. Dzięki temu będą mogli poznać liczbę potencjalnych klientów, wizyt w sklepie itd.

A wszystko co należy zrobić, aby korzystać z tych reklam, to stworzyć dokumentację pojazdu i połączyć ją z Google Merchant Center.

Ciekawa propozycja od giganta

Automatyczne reklamy samochodów w Google, to niezwykle ciekawa propozycja. Tym bardziej, że reklamodawcy poza samochodami, nie mogą udostępniać reklam, np. opon czy części zamiennych. I chociaż na ten moment, opcja będzie dostępna jedynie w USA, pokazuje ona ciekawą drogę, którą zapewne chce podążać gigant. Tym bardziej, że jak sam podkreśla, planuje rozszerzenie reklamy pojazdów także na inne kraje. Jednak na ten moment nie jest w stanie wskazać konkretnego terminu.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu